Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

jak to w końcu jest - Norwegia

Czytali temat:
beti46 Łukasz Ch (1220 niezalogowanych)
6 Postów
Czak Noris
(kaczkadziwaczka)
Wiking
Witam.
mam prośbę do forumowiczów z doświadczeniem, bo im więcej czytam tym mniej wiem na temat Norweskiego socjalu. pracuję w Norwegii od 3 lat, dojeżdżając do pracy i spędzam w Norwegii w sumie pow 6 miesięcy. ostatnio zrobiło się krucho z pracą i postanowiłem wziąć z nav co mi się, jak myślałem, należy. ale okazuje się że nic mi się nie należy bo nie mam adresu w Norwegii (bez tego nie mogę się zarejestrować na stronie nav, mogę się tylko zalogować przez min id). dzwoniłem do lokalnego nav, utland nav i sentralservice nav i klops. nic mi się nie należy, chociaż kolega z którym pracuję, jest w identycznej sytuacji co ja i zarejestrował się w nav, przyznali mu zasiłek i rodzinne. czytam broszurki i wszystko to co można na stronach navu wygrzebać i nie wiem już co o tym myśleć.

w maju urodzi mi się dzidziuś, czy "becikowe też mi się nie należy? przecież płacę podatki i składki w NOR.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2929 Postów
markus d
(Andre ved mark)
Maniak
to nie bądż dziwaczka i w końcu zamelduj się gdzieś skoro pracujesz tu rzekomo trzy lata
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
401 Postów

(gama28)
Wyjadacz
kaczkadziwaczka napisał:
Witam.