Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Problem z autopass!!! - Norwegia

Czytali temat:
Jan Maryjan N O Monikka1 Onty_Ja_Gabriel_3. Riggman (247 niezalogowanych)
1319 Postów
Onty_Ja_Gabriel_3.
(Onty_Ja_Gabriel_3.)
Maniak
Hei.
Miałem do tej pory autopass w firmie "Fjellinjen", jednak ona zamknęła swoje podwoje w Kwietniu i nie ma możliwości zalogować się na ich stronę.
Podają w informacji iż teraz, wszystko przejęła firma o nazwie "Fremtind Service".
Jednak za chiny ludowe, nie potrafię się tam odnaleźć.
Posiadam czytnik z fjellinjen i nic poza tym. Żadnych danych jak faktury, numery klienta i inne dane, ponieważ laptop się zresetował i krew zalała 90% danych jakie miałem.
W fremtind żądają przy pierwszym logowaniu podania numeru faktury, ja tego nie mam i wszystko stanęło w miejscu.
CZY jest ktoś na forum co to ogarnia i jest w stanie mi pomóc wyjść z tego ambarasu?.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
92 Posty
Początkujący
na strone Fremtind Service loguje sie za pomoca BAnkID i nie potrzebuję do tego żadnych faktur albo innych rzeczy
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-2  
Odpowiedz   Cytuj
86 Postów
Riggman
(Riggman)
Początkujący
Galkowska on nie o tym pisze, czytaj ze zrozumieniem

Wystarczy jak tam sie zalogujesz przez bank ID, potem Legg til Kundeforhold, spisujesz nr klienta i w nastepnej kolumnie dajesz nr rejestracyjny auta i Ci wyskakuje twoje konto z samochodami ktore posiadasz. Jak nie znasz swojego nr klienta to napisz do nich, tam masz w prawym gornym rogu kontakt oss i masz czat chat med en rådgiver w normalnych godzinach. to juz sobie chyba poradzisz sam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
1319 Postów
Onty_Ja_Gabriel_3.
(Onty_Ja_Gabriel_3.)
Maniak
Riggman napisał:
Galkowska on nie o tym pisze, czytaj ze zrozumieniem
Jak nie znasz swojego nr klienta to napisz do nich, tam masz w prawym gornym rogu kontakt oss i masz czat chat med en rådgiver w normalnych godzinach. to juz sobie chyba poradzisz sam

Właśnie, że nie mogłem nic napisać i cały czas brak było przycisku "idź dalej" tylko "powrót".
Możliwe iż system był uśpiony, ponieważ całą procedurę starałem się wykonać grubo po północku, tak od 2 do 4 nad ranem.
Zobaczę dzisiaj jak to byndzie .
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1319 Postów
Onty_Ja_Gabriel_3.
(Onty_Ja_Gabriel_3.)
Maniak
Onty_Ja_Gabriel_3. napisał:
Riggman napisał:
Galkowska on nie o tym pisze, czytaj ze zrozumieniem
Jak nie znasz swojego nr klienta to napisz do nich, tam masz w prawym gornym rogu kontakt oss i masz czat chat med en rådgiver w normalnych godzinach. to juz sobie chyba poradzisz sam

Właśnie, że nie mogłem nic napisać i cały czas brak było przycisku \"idź dalej\" tylko \"powrót\".
Możliwe iż system był uśpiony, ponieważ całą procedurę starałem się wykonać grubo po północku, tak od 2 do 4 nad ranem.
Zobaczę dzisiaj jak to byndzie .

Poszło i przeszło, cała historia została przekazana między firmami.
Faktem jest iż musiałem podać na czacie nazwisko i nr telefonu i po weryfikacji otrzymałem nieszczęsny nr klienta. bez którego, można się co prawda zalogować jak sugerowała 3wjednym, jednak na samą stronę, a nie na własne kontoprontośmąto.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram