Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

4
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

auto pass - Norwegia

Czytali temat:
anna js Krzysztof Piątkowski Jan Maryjan Adam Wolański Robert K krzysztof kowal Przemysław Urbański Kasia K Radoslaw . Łukasz Ch colaredbul StrefaPieknosci Grzybek96 (1579 niezalogowanych)
8 Postów
Robert K
(Robkap)
Wiking
Witam . W jaki sposób można oddać auto pass. Dzięki za info.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -1  
Odpowiedz   Cytuj
59 Postów
Radoslaw .
(raddek)
Nowicjusz
Na ich stronie masz adres do odeslania lub na kazdej stacji gdzie mozna go kupic takze mozna zwrocic. Czasem daja koperte zwrotna w ktora tylko wkladasz auto pass i odsylasz
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -1  
Odpowiedz   Cytuj
150 Postów

(grzegorzklimowski)
Stały Bywalec
Jeg har solgt bilen min, hva gjør jeg med bombrikken?
Hvis du ikke skal bruke bombrikken din på ny bil og ønsker å avslutte avtalen, kan du gjøre det her ved å kontakt oss.

Når bombrikken er avsluttet vil du få tilbake depositumet på 200 kr. Det blir enten trukket fra eventuelt utestående på avtalen eller blir tilbakebetalt til kontoen din.

Bombrikken kan du kaste som elektrisk avfall.

Hvis du skal bruke bombrikken i en ny bil senere, avslutter du avtalen på Min side og tar vare på bombrikken. Når du får ny bil registrerer du nytt bilnummer på bombrikken. Her kan du se hvordan du gjør det

Hvordan får jeg tilbake depositumet på bombrikken?
Du får tilbake depositumet når avtalen din avsluttes. Du kan avslutte avtalen ved å kontakte oss. Når avtalen er avsluttet vil du få tilbake depositumet på 200 kr. Det blir enten trukket fra eventuelt utestående på avtalen eller blir tilbakebetalt til kontoen din.

Når avtalen er avsluttet kan brikken kastes som elektrisk avfall.


Przetłumacz se i masz odpowiedz
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok