Do odsprzedania 2 bilety lotnicze (1 dorosły, 1 dziecko) z Poznania do Oslo, JUTRO WIECZOREM, 21:45 - 23:25 NIEDZIELA 16.10. w cenie 750 PLN. Osoby zainteresowane proszone o kontakt bezpośrednio ze sprzedającym: michelsimonsen@hotmail.com
Dzień dobry,
Min polsk er dessverre ikke god nok for meg å helt skjønne hvordan jeg kunne raskt sette en post på MojaNorwegia's Wspólna podróż webside www.mojanorwegia.pl/wspolna_podroz , beklager... :-/
Kunne jeg da få lov å forstyrre dere litt og sende dere denne her e-posten?
Skulle det være av noe nyt til noen, står jeg med to flybilletter for Poznań-Rygge flyvningen med RyanAir denne søndag kveld 16. oktober.
Ryan Air FR 8974
Sunday 16 October 2016
from Poznań (POZ) to Oslo Rygge (RYG)
21:45 - 23:25
Business Plus
1 x Adult fare zł 114.00
1 x Child fare zł 114.00
2 x Assigned seats (first row, side by side, by the window) zł 0.00
2 x Priority boarding zł 0.00
2 x 20 kg check-in bag zł 0.00
Total paid: zł 228.00
Jeg har da én voksen billett og en barn billett som kommer dessverre ikke til å brukes.
Denne flyvningen er nå sold out på RyanAir's webside, så skulle noen absolutt måtte fly til Norge i morgen fra Poznań, ville det bare være å kontakte meg slik at jeg kan gjøre endringene til bestillingen. Det ville da koste prisen til flybillettene (228 PLN) + gebyr for navneendring (522 PLN).
Dziękuję bardzo,
pozdrawiam serdecznie,
www.mojanorwegia.pl
Dzień dobry,
Min polsk er dessverre ikke god nok for meg å helt skjønne hvordan jeg kunne raskt sette en post på MojaNorwegia's Wspólna podróż webside www.mojanorwegia.pl/wspolna_podroz , beklager... :-/
Kunne jeg da få lov å forstyrre dere litt og sende dere denne her e-posten?
Skulle det være av noe nyt til noen, står jeg med to flybilletter for Poznań-Rygge flyvningen med RyanAir denne søndag kveld 16. oktober.
Ryan Air FR 8974
Sunday 16 October 2016
from Poznań (POZ) to Oslo Rygge (RYG)
21:45 - 23:25
Business Plus
1 x Adult fare zł 114.00
1 x Child fare zł 114.00
2 x Assigned seats (first row, side by side, by the window) zł 0.00
2 x Priority boarding zł 0.00
2 x 20 kg check-in bag zł 0.00
Total paid: zł 228.00
Jeg har da én voksen billett og en barn billett som kommer dessverre ikke til å brukes.
Denne flyvningen er nå sold out på RyanAir's webside, så skulle noen absolutt måtte fly til Norge i morgen fra Poznań, ville det bare være å kontakte meg slik at jeg kan gjøre endringene til bestillingen. Det ville da koste prisen til flybillettene (228 PLN) + gebyr for navneendring (522 PLN).
Dziękuję bardzo,
pozdrawiam serdecznie,
www.mojanorwegia.pl