Witam rok temu zakupilam telefon w abonamencie samsung galaxy s6 w Telenor przez ten okres wymienili mi 3 ladowarki poniewaz sie psuly i nie ladowaly telefonu 2 tyg przed koncem umowy czwarta ladowarka sie wtopila w telefon telenor wyslal telefon do serwisu powiedzieli ze trzeba czekac od tyg do 2 tyg na decyzje po dwoch tyg zadnej odpowiedzi zadzwonilam do nich i pytam co z telefonem a oni ze telefon zostal wyslany dopiero po tyg czekam cierpliwie dalej po 3 tyg pojechalam do telenor i pytam jak dlugo mam czekac na telefon wydrukowala jakas kartke z serwisu ze nie sa w stanie naprawic telefonu i ze maja oddac pieniadze za tel i mowi ze powinnam to otrzymac na maila powiadomienie zadzwonilam do serwisu i pytam co z telefonem a oni ze odeslali do samsunga i trzeba czekac dodam ze nawet nie otrzymalam zadnego telefonu w zamian minelo juz 5 tyg i dalej cisza czy ktos byl w podobnej sytuacji