Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
Czytali temat:
Iga Starostka Piotr Grabowski (1465 niezalogowanych)
1 Post

(Grzes203)
Wiking
Hilton napisał:
ankieta jest dla posiadajacych zone i dzieci w Polsce. czyli ajk ktos ma w PL kobiete i dzieci, ale bez slubu to juz nie moze wypełnic ?
Wypełniajmy, pomozmy studentce.

No właśnie ja głupi niedoinformowany wypełniałem, ale co z tego jak nie zdam
Mogli chociaż napisać ile błędów można zrobić.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
1416 Postów

(Zuzu)
Maniak
GosiaMik napisał:
Mam na imie Gosia i prosiłabym Panów o wypełnienie mojej ankiety na temat motywu wyjazdu za granicę w celach zarobkowych. Jestem studentką socjologii i dane potrzebne mi są do pracy dyplomowej. Ankieta jest całkowicie anonimowa, a informacje zostaną użyte jedynie do celów badawczych. Z góry dzięki!
Ankieta jest tu:
www.ankietka.pl/ankieta/35439/ankieta-dl...ach-zarobkowych.html

no tak jestem dyskryminowany (zglosze do grinpisu) Kawaler to ma zwsze prze***ne
(na dodatek jestem w dołku bo aktualnie poszukuję ewentualnej kandydati na żonę)
Nakłamałem troszkę ale przecież intencje sie liczą.
Zgłoś wpis
Odpowiedz   Cytuj
1654 Posty
ka mi
(kami)
Maniak
Hilton co napisałaś na 5 bo tez utknęłam
"pyt jak czesto kontaktujesz sie z dziecmi w pl "
Zgłoś wpis
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(Hilton)
Wiking
odpowiadaj wszytsko na "TAK"
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-3  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(Hilton)
Wiking
kami napisał:

Kami, mysle ze wszyscy wiemy co ma na celu pokazac ta ankieta... ja nie lubie takich chu***jowin wiec dla tego wypełniłam wszystkie odpowiedzi na pytania odwrotnie niz ankieterka i jej promotor oczekują
Oczywiscie jako żonaty mezczyzna, ktory ma zone i dzieci w PL
Zgłoś wpis
Odpowiedz   Cytuj
1654 Posty
ka mi
(kami)
Maniak
ja tak samo
Zgłoś wpis
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(Hilton)
Wiking