dla Pana ktory mnie pytal dzis za ile zawioze mu na lawecie jego rozbity samochod NA NORWESKICH TABLICACH do Polski
W wielkim skrocie co was czeka przy sprowadzeniu waszego rozbitego samochodu na norweskich numerach do remontu w Polsce bez zachowania odpowiednich procedur .
Chyba ze sie uda ! ? Polak potrafi

informuje ze !!!! samochod na Norweskich nr. rej. rozbity , KTORY O WLASNYCH SILACH NIE ZJEDZIE Z PROMU NP. W SWINOUJSCIU podlega normalnym procedurom celnym , czyli zgloszenie na granicy Norwesko Szwedzkiej wywozu do naprawy WYWOZOWKA ( moze wystapic oplata depozytowa nie wiem ile !! nie musi jak ktos ma nr.pers.) a jak ma jaja ! to zrobi to w swoim najblizszym zamieszkania TOOL , do polski do warszratu , odprawa w Swinoujsciu >UC. MUSI ZROBIC PROCEDURE ! na warsztat
UWAGA!!!! : procedura nazywa sie !! (Uszlachetnianie czynne w systemie zawieszen) zn. czytaj w google >nast . juz na warsztat , ktory ma ( EORI ) Czyli na USLUGI I MOZE WYDAWAC FAK,VAT (O) na czesci i naprawy( to nie jest skaplikowane ) CZYLI POZA UNIE EUr, I NASTEPNIE ODPRAWA POWROTNA JAK Z TOWAREM , CZYLI WARSZTAT do > AGENCJA CELNA W PL , NAST ODPRAWA W SWINNESUND > ZAPLACENIE CLA 25% OD FAKTUR ZA NAPRAWE ( BO PRZECIEZ WARSZRAT ROBIL I KUPOWAL BEZ VATU ) HA...HA ALE TEATR jakie to zagmatwane a to skrot tylko
- kto pojedzie na wariata niezle kary go czekaja przy zjezdzie z promu !!! mnie zawsze kontroluja czekaja jak Hieny ( to wiadomosc do pana ktorego prosilem zeby mi napisal o samochodzie na priw na MN. nie napisal . dziekuje
Czyli to nie tylko pytanie ile pan skasuje za auto z Oslo do Szczecina .