Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

praca magisterska, hjelp - Norwegia

Czytali temat:
Monika Szymczak (920 niezalogowanych)
7 Postów
Ewe Nement
(ewenement)
Wiking
Szanowni Użytkownicy Forum!
Jestem studentką II roku studiów magisterskich i zasiadam właśnie do części badawczej mojej pracy.
Moja praca będzie właśnie o Was, ludziach, którzy wyemigrowali do Norwegii. Chciałabym się od Was wiele dowiedzieć W ciągu najbliższych trzech tygodni udostępnię ankietę online.
Dlaczego o tym piszę?
Ponieważ szukam również ludzi, w różnym wieku, o różnym statusie, którzy zechcą udzielić mi wywiadu via Skype. Będzie to pogłębiona ankieta, oczywiście w pełni anonimowa. Chętnych zapraszam na PW.
Jest jeszcze trzecia prośba Moja ankieta będzie również w języku angielskim, przeznaczona dla Norwegów. Chciałam Was poprosić o udostępnianie swoim Norweskim znajomym.

I jeszcze jedno - 05.07 - 08.07 będę w Oslo i jeśli ktoś chciałby się spotkać na taką rozmowę - jestem otwarta

Pozdrawiam i do przeczytania,
Ewa
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3511 Postów

(Karol.Ky)
Maniak
Socjologia?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
7 Postów
Ewe Nement
(ewenement)
Wiking
Tak jest, socjologia.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
474 Posty
Marek Keram
(Optymus_anihilacja)
Wyjadacz
ewenement napisał:
Tak jest, socjologia.

Socjologia fajna sprawa, a jak się obronisz to te znajomości się przydadzą. Po wakacjach gdy będziesz szukać jakiejkolwiek pracy w Norwegii z pewnością je odswiezysz. Wiadomo powszechnie, że co druga sprzątaczk a w N to socjolog, politolog lub kulturoznawca. ..A no i inż ochrony środowiska.

Powodzenia.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
ewenement napisał:
Szanowni Użytkownicy Forum!