Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
reklama | kup tutaj »
Czytali temat:
Monika Szymczak (920 niezalogowanych)
504 Posty
Aneta Polak
(anetapolak)
Wyjadacz
Optymus_anihilacja napisał:
ewenement napisał:
Nie wiem skąd wniosek, że jestem bezrobotna w Polsce. Z tego, że studiuję socjologię?
Prosiłabym jednak o odniesienie się do istoty sprawy czyli udziału w ankiecie a nie komentowania mojej niewiadomej przyszłości. Zapraszam do naśmiewania się ze mnie za rok, gdy założę tu wątek na temat wyjazdu do Norwegii (o ile taki powstanie)

Antycypuje na podstawie wielu przeslanek.

i tej wersji będę się trzymał!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
474 Posty
Marek Keram
(Optymus_anihilacja)
Wyjadacz
anetapolak napisał:
ewenement napisał:
Nie wiem skąd wniosek, że jestem bezrobotna w Polsce. Z tego, że studiuję socjologię?
Prosiłabym jednak o odniesienie się do istoty sprawy czyli udziału w ankiecie a nie komentowania mojej niewiadomej przyszłości. Zapraszam do naśmiewania się ze mnie za rok, gdy założę tu wątek na temat wyjazdu do Norwegii (o ile taki powstanie)

Antycypuje na podstawie wielu przeslanek.

i tej wersji będę się trzymał!

Lubie jak ktos jest optymista co do swojej przeszlosci. Kiedys duzo cztalem na ten temat. Jest duzo fajnych esejow u Brockmana "Co napawa nas optymizmem" To mechanizm ewolucyjny. Ale zapraszam do lektury.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3272 Posty
Jon Doe
(Joseph)
Maniak
ewenement napisał:
Tak jest, socjologia.

Socjologia fajna sprawa, a jak się obronisz to te znajomości się przydadzą. Po wakacjach gdy będziesz szukać jakiejkolwiek pracy w Norwegii z pewnością je odswiezysz. Wiadomo powszechnie, że co druga sprzątaczk a w N to socjolog, politolog lub kulturoznawca. ..A no i inż ochrony środowiska.

Powodzenia.

co druga na trzy to jakoś mi się komputr zawiesza