Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Przyszlosc w Norwegii - Norwegia

Czytali temat:
(254 niezalogowanych)
2 Posty
Marcin Cameleon
(Chameleonik)
Wiking
Witam, od dluzszego czasu myślę o wyjeździe do Norwegii. Prawdopodobnie początkiem 2015 roku podejme się tego wyzwania. Z zawodu jestem spawaczem TIG ze wszelkimi uprawnieniami oraz dodatkowymi na suwnice itp. Wybralem Norwegię ze wzgledu na zawod, który jest tam doceniany, klimat (Lubie zimniejsze powietrze) oraz brak natłoku, nie zaprzecze ze pieniądze tez sa ważne. Licze się z drozyzna jaka tam panuje . Ucze się języka Norweskiego (na wlasna rękę) i jedyne czego nie wiem to jak ulatwic sobie start. Co zalatwic wczesniej? Dokumenty, ile gotowki, jakiś kurs? Prawdopodobnie znaczne z urlopem bezplatnym i przez agencje pracy, ze wzgledu na kredyt. Z czasem , kiedy pojme język, spróbuje zalatwic prace sobie sam.

Z gory bardzo dziękuje za pomoc i dobre rady. Przepraszam za pisownie, ale pisze z telefonu.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1165 Postów
Prz Jar
(PJo)
Maniak
Chameleonik napisał:
Witam, od dluzszego czasu myślę o wyjeździe do Norwegii. Prawdopodobnie początkiem 2015 roku podejme się tego wyzwania. Z zawodu jestem spawaczem TIG ze wszelkimi uprawnieniami oraz dodatkowymi na suwnice itp. Wybralem Norwegię ze wzgledu na zawod, który jest tam doceniany, klimat (Lubie zimniejsze powietrze) oraz brak natłoku, nie zaprzecze ze pieniądze tez sa ważne. Licze się z drozyzna jaka tam panuje . Ucze się języka Norweskiego (na wlasna rękę) i jedyne czego nie wiem to jak ulatwic sobie start. Co zalatwic wczesniej? Dokumenty, ile gotowki, jakiś kurs? Prawdopodobnie znaczne z urlopem bezplatnym i przez agencje pracy, ze wzgledu na kredyt. Z czasem , kiedy pojme język, spróbuje zalatwic prace sobie sam.