Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Praca magisterska- prośba o wsparcie:) - Norwegia

Czytali temat:
(222 niezalogowanych)
2 Posty

(agnieszka2107)
Wiking
Witajcie!

Jestem studentką V roku Psychologii na Uniwersytecie Gdańskim. Moim celem i marzeniem jest podjęcie pracy z dziećmi. W jakim charakterze? Na pewno z maluszkami w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Gdzie? Każdy powinien znaleźć miejsce dla siebie. Ja wciąż poszukuję placówki, w której będę mogła dać 100% siebie

Od prawie 5 lat mieszkam w Gdańsku, przez bardzo krótki okres, bo zaledwie dwumiesięczny, przebywałam w Norwegii, konkretnie w Stavanger.

Teraz skupiam się m.in. na pisaniu pracy magisterskiej dotyczącej postrzegania przemocy wobec dzieci. Zagadnienie to staram się sprawdzić zarówno na gruncie polskim, jak i norweskim. Mam nadzieję, że z Państwa pomocą mi się uda

Dlatego też proszę każdą chętną do pomocy osobę o wypełnienie 15 minutowej ankiety. Do ukończenia tego etapu pisania pracy brakuje mi 40 osób mieszkających w dowolnym zakątku Norwegii. Każda wypełniona anakieta ma przeogromne znaczenie, zwłaszcza, że termin planowanej obrony zbliża się wielkimi krokami

moje-ankiety.pl/respond-56830/sec-vyGVGSKU.html

Z góry dziękuję i pozdrawiam,
Agnieszka
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3026 Postów
Eliza K
(Elise)
Maniak
agnieszka2107 napisał:
Teraz skupiam się m.in. na pisaniu pracy magisterskiej dotyczącej postrzegania przemocy wobec dzieci. Zagadnienie to staram się sprawdzić zarówno na gruncie polskim, jak i norweskim. Mam nadzieję, że z Państwa pomocą mi się uda

Dlatego też proszę każdą chętną do pomocy osobę o wypełnienie 15 minutowej ankiety.

Uwazasz, ze Polacy w Norwegii zapatruja sie na sprawy inaczej niz Polacy w Polsce?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3511 Postów

(Karol.Ky)
Maniak