Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

rodzenie dziecka w norwegii - Norwegia

Czytali temat:
Witold Olewinski (594 niezalogowanych)
6 Postów
Pawel K
(pawciuu)
Wiking
witam mam pytanie na temat rodzenia dziecka w norwegi poniewaz kazdy mowi co innego. a mianowicie chodzi mi o to poniewaz moja dziewczyna jest w ciazy i przebywa i prfacuje w polsce natomiast ja pracuje legalnie w norwegi od wrzesnia i moje pytanie dotyczy tego jakie sa procedury zeby sciagnac dziewczyne tutaj zeby tutaj urodzila zebysmy wzieli ,,becikowe'' i wogole bardzo prosze o cenne informacjie poniewaz jestem zielony w tej dziedzinie z gory dziekuje
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
8929 Postów
Maniak
pawciuu napisał:
...zeby sciagnac dziewczyne tutaj zeby tutaj urodzila zebysmy wzieli ,,becikowe''
TERAZ , KIEDY KOBIETA JEST JUŻ W CIĄŻY ...!!! .
TO JEDYNE CO MOŻESZ SOBIE ...
TO GACIE ŚCIĄGNĄĆ Z DUPY ...

I nic więcej ...!!! .
---
Trzeba było myśleć wcześniej , zanim włożyłeś bez zabezpieczenia ... !
---
Tyle razy był ten temat opisywany , że aż Kałasznikow jest gorący ...
Masz weekend , to siad na dupę i szukaj na Forum tych Informacji ...
---
Mnie się już nie chce ...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
476 Postów
zdzi ra
(zdzira)
Wyjadacz
Przede wszystkim,zastanow sie dobrze,czy chcesz,zeby twoja dziewczyna rodzila w norwegii?
Czyli,zeby urodzila kaleke!!!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
5815 Postów
pati muzia
(patim)
Maniak
Czy w Norwegii można sobie wybrać poród przez cesarskie cięcie? Czy to jak w Polsce? tylko za opłatą?

kredyt dla mlodych

wykup se ogloszenie dziadu
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3656 Postów
Anna Bak
(Lindemans)
Maniak
pawciuu napisał: