Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Poszukuję informacji na temat pracy w salonie fryz - Norwegia

Czytali temat:
(212 niezalogowanych)
12 Posty
dzusta 208
(dzusta208)
Wiking
Witam
Od pewnego czasu zamierzam wyjechać do Norwegi. Z zawodu jestem Technikiem usług fryzjerskich i aktualnie pracuje w zwodzie. Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat pracy w salonie fryzjerskim w Norwegi. Jak wygląda komunikacja z klientami? Czy podstawy języka Norweskiego wystarczą żeby się tam odnaleźć? Czy praca w salonie polega mniej więcej na tych samych zasadach jak w Polsce? Myślę, że nie jedna osoba przeszła już przez te najgorsze początki w obcym kraju, dlatego też proszę o jakąś wypowiedz na ten temat. Z góry dziękuje
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
może opracuj magisterkę z usług fryzjerskich
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
8929 Postów
Maniak
dzusta208 napisał:
Witam
Od pewnego czasu zamierzam wyjechać do Norwegi. Z zawodu jestem Technikiem usług fryzjerskich i aktualnie pracuje w zwodzie. Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat pracy w salonie fryzjerskim w Norwegi. Jak wygląda komunikacja z klientami? Czy podstawy języka Norweskiego wystarczą żeby się tam odnaleźć? Czy praca w salonie polega mniej więcej na tych samych zasadach jak w Polsce? Myślę, że nie jedna osoba przeszła już przez te najgorsze początki w obcym kraju, dlatego też proszę o jakąś wypowiedz na ten temat. Z góry dziękuje

Ogólnie jak na Moją wiedzę pośrednią , jest podobnie jak w Polsce , w relacji Klient - Pracownik bezpośredni ...
---
I Tu i Tam , Fryzjer pyta się o szczegóły ... a Klient Grymasi i wynokwia .
---
Po polsku wszystko jest zrozumiałe .
A po angielsku lub norwesku ... nie do końca , a nieraz wręcz odwrotnie .
---