Norwegian zamierza ubiegać się o odszkodowanie i w kolejce klientów Boeinga jest chyba najsilniejszym negocjatorem, ponieważ przed rokiem zamówił 100 maszyn Max8 i 22 typu 737 800 (kupił też 100 Airbusów A320neo). Jak uważa się w Oslo i Sztokholmie, odszkodowanie niekoniecznie musi mieć wymiar gotówkowej wypłaty, lecz może oznaczać lepszą cenę dostarczanych od 2016 r. maszyn.
Norwegian latający do 120 miejsc w Europie oraz do Dubaju i północnej Afryki przewiózł w ubiegłym roku 17,7 mln pasażerów i z roku na rok w swojej zaledwie 10-letniej historii notuje wzrost. - Na początku naszym celem była Skandynawia, później Europa, a teraz stajemy się graczem globalnym - stwierdził Kjos.
biznes.interia.pl/wiadomosci/news/gdzie-...tlantyk,1906437,4199
ciekawe czy rodowite jełopy skwitują , że to dzięki ropie i gazowi
Norwegian latający do 120 miejsc w Europie oraz do Dubaju i północnej Afryki przewiózł w ubiegłym roku 17,7 mln pasażerów i z roku na rok w swojej zaledwie 10-letniej historii notuje wzrost. - Na początku naszym celem była Skandynawia, później Europa, a teraz stajemy się graczem globalnym - stwierdził Kjos.
biznes.interia.pl/wiadomosci/news/gdzie-...tlantyk,1906437,4199
ciekawe czy rodowite jełopy skwitują , że to dzięki ropie i gazowi