AndersB napisał:
Vidkun Quisling napisał:
Vidkun Quisling napisał:
Czy będzie to silnik Benzynowy czy też Diesel-lepiej spuść nadmiar oleju ...grozi uszkodzeniem katalizatora.Za jakiś czas może pokazać błąd na tablicy rozdzielczej.Niezbędny kanał lub podnośnik i 30 min. Czasu...Poza tym nic poważniejszego nie powinno się stać...Chyba,że masz Diesla z Common-Rail lub Pompowtryskiwaczami...jeżeli wlałaś Olej inny niż Pełny Syntetyk-może dojść do uszkodzenia układu wtryskowego...ale mała ilość innego Oleju nie powinna zaszkodzić...
a jakie paliwo ma lac skoro nie wie czy to diesel czy benzyna? ....Nie zaleje Benzyny Olejem Napędowym- dysza pistoletu Dystrybutora ma średnicę większą niż Otwór wlewu...Może zatankować Wysokoprężny Etyliną-i tu już trzeba się Pilnować...Zresztą -Po co ja To piszę? Kobiety podobno nie potrzebują Mężczyzn...No i mamy Równouprawnienie...
ale to nie kobieta

dokładnie
więc propozycja :
dolej jeszcze 5 litrów

Vidkun Quisling katalizator to jest pikuś....
przy tak wysokim poziomie oleju obracający się wał korbowy uderza w olej co powoduje niesamowite naprężenia
Vidkun Quisling napisał:
Vidkun Quisling napisał:
Czy będzie to silnik Benzynowy czy też Diesel-lepiej spuść nadmiar oleju ...grozi uszkodzeniem katalizatora.Za jakiś czas może pokazać błąd na tablicy rozdzielczej.Niezbędny kanał lub podnośnik i 30 min. Czasu...Poza tym nic poważniejszego nie powinno się stać...Chyba,że masz Diesla z Common-Rail lub Pompowtryskiwaczami...jeżeli wlałaś Olej inny niż Pełny Syntetyk-może dojść do uszkodzenia układu wtryskowego...ale mała ilość innego Oleju nie powinna zaszkodzić...
a jakie paliwo ma lac skoro nie wie czy to diesel czy benzyna? ....Nie zaleje Benzyny Olejem Napędowym- dysza pistoletu Dystrybutora ma średnicę większą niż Otwór wlewu...Może zatankować Wysokoprężny Etyliną-i tu już trzeba się Pilnować...Zresztą -Po co ja To piszę? Kobiety podobno nie potrzebują Mężczyzn...No i mamy Równouprawnienie...

ale to nie kobieta


dokładnie

więc propozycja :
dolej jeszcze 5 litrów



Vidkun Quisling katalizator to jest pikuś....
przy tak wysokim poziomie oleju obracający się wał korbowy uderza w olej co powoduje niesamowite naprężenia
