Witam, jakis miesiac temu dostalem papier od Skatteetaten i chyba cos zle zrozumialem. A o to ten list:

Varsel om endringssak skattekontor.

Skattekontoret vurderer å ta din likning for innteksåret 2011 opp til endring.
Årsaken er at vi mangler dokumentasjon vedrørende pendlerfradrag:


Vedrørende utgifter til losji
- Dokumentasjon som viser betalt husleie/losjiutgifter via bank.
- For losjiutgifter over 10 000 kr. er det kun fradragsrett dersom det fremlegges dokumentasjon som viser at utgiftene er betalt via bank.

No i ja zrozumialem ( jeszcze kolega mi tak mowil ze on tez tak zrobil jak ja) ze musze wyslac potwierdzenie za czynsz, ale ze ja place do reki to poszlem do wlasciciela i potwierdzilismy na papierze ze place 6 000 kr miesiecznie do reki.

I po 2 tygodniach przyszlo mi nowe pismo o tym: Oversendelse vedtak endring u/klage skattekontor.

Czy ktos sie orientuje co moze zle zrobilem ? lub co musze teraz zrobic?
Drugiego pisma nie chce pisac bo to az 3 strony.