Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

4
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Autostop w Norwegi - Norwegia

Czytali temat:
Ardek (2710 niezalogowanych)
2 Posty
Piotr Medygral
(piotr.medygral)
Wiking
Wybieram się na weekend do Norwegi. Ląduje w Oslo Rygge i chciałbym dojechać do Oslo. Czy Norwegowie chętnie zabierają autostopowiczów? Czy jest taki zwyczaj? To będzie mój pierwszy wyjazd do Norwegi, więc nie mam żadnego doświadczenia.
Jeśli nie to może polecicie mi jakiś tani i dobry sposób dotarcia do Oslo?
Pozdrzwiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
588 Postów
Karol Pitek
(karol3)
Wyjadacz
daj sobie spokój ze stopem -to się prawie nigdy nie udaje.
ale na bank po wylądowaniu zobaczysz pana z tabliczką "pks oslo" albo podobną.
taniej raczej nie znajdziesz. powodzenia
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
217 Postów
El Mundo
(Matiboy)
Stały Bywalec
Kiedyś jeszcze w Polsce , zabrali mnie na "stopa" autostopowicze z prawdziwego zdarzenia, którzy objechali w ten sposób prawie całą Europe w tym Norwegię i jakoś dali radę, chociaż faktycznie w Norwegii może być trudniej bo tu raczej się autostopowiczów nie widuje, ale masz dużą szansę, że np jakiś Polak ci się zatrzyma, dla chcącego nic trudnego, Pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
159 Postów
Johnny Walker
(Moroklumpen)
Stały Bywalec
Cześć.
Autostop w Norwegii nie jest zbyt popularny ale od czasu do czasu latem można spotkać autostopowiczów i to nie tylko zagranicznych turystów. Zdarzyło mi się zabrać dwukrotnie norweskich studentów i raz dziewczynę z Niemiec. Tą ostatnią przewiozłem z Norwegii aż do Hamburga - miała szczęście. Polacy mi się jeszcze nie nawinęli.
Sam jeździłem autostopem po Norwegii jakieś 15 lat temu i moje doświadczenie było takie: