Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Szukam pracy... - Norwegia

Czytali temat:
(212 niezalogowanych)
112 Posty
piotr kwiatkowski
(grupa Laokona)
Początkujący
Witam wszystkich .Jestem tu nowy ,pozwólcie,że się przedstawię .Nazywam się Józef Bąk. Jestem młodym pracowitym człowiekiem z trójmiasta. Obecnie pracuję jako dyrektor w porcie lotniczym oraz wykonuję zlecenia dla Amber Gold po pięć tysiaków za sztukę. I wiecie co ,ostatnio ktoś mi robi koło pióra ,chodzą za mną zadają jakieś dziwne pytania,czepiają się mnie i mówią coś ,o jakimś nepotyzmie ,a ja nie wiem ,o co chodzi. Mam już tego dość. Rzucam to wszystko w cholerę
i wyjeżdżam z tego dzikiego kraju,w którym już nie da się żyć.
Może macie jakiś namiar na spokojną robotę .Na początek mogę pracować za darmo
jakieś dwa trzy miesiące,a później to się zobaczy. Najchętniej gdzieś w transporcie,gdyż mam
dziecięcą pasję do wszystkiego ,co się rusza i na drzewo nie ucieka. W dzieciństwie marzyłem
by być kierowcą autobusu. Pracowałem też u Adasia w dziale transportu. Nawet ,coś pisze dzisiaj
o mnie.(Ach ten Adaś zawsze wsadza tyle kitu,że jednym egzemplarzem GW wszystkie okna w całym domu można uszczelnić)
Wiem ,że jesteście spoko ludki ,i że lubicie tak ,jak ja Platformę ,i że mi pomożecie.

Czekam na wasze oferty mój adres: jozefbak@wp.pl
No to siema!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
61 Postów

(lena003)
Początkujący
grupa Laokona napisał: