Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Podatek na granicy - Norwegia

Czytali temat:
(940 niezalogowanych)
9 Postów
robert slledz
(gal1964)
Wiking
Pracuje w Hotelu sezonowo w norwegi ,ostatnio poproszono mnie o kupienie paru żeczy w polsce do kuchni między innymi ubrań nozy ,blendera i jeszcze takie tam bzdety.
Nie wiem jak ugryśc temat ,mam adres firmy w norwegi i co dalej nie wszystkie sklepy wystawiaja faktury unijne ale to nic jakoś dam rade znajde żeczy ale teraz jak na granicy to załatwić .
Czy mijając granice mam sie tam zatrzymać i gdzieś iść,czy mozna ten podatek płacic kartą czy tylko kesz,prosze was o pomoc i wszelkie info jestem kompletnie zielony .
Jade 2 raz do norwegi .Czy w nocy też załatwie płatności na granicy .
Pozdrawiam z góry dzięki
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-2  
Odpowiedz   Cytuj
1672 Posty
Moscisław taki tam
(marianek)
Maniak
gal1964 napisał:
Pracuje w Hotelu sezonowo w norwegi ,ostatnio poproszono mnie o kupienie paru żeczy w polsce do kuchni między innymi ubrań nozy ,blendera i jeszcze takie tam bzdety.
Nie wiem jak ugryśc temat ,mam adres firmy w norwegi i co dalej nie wszystkie sklepy wystawiaja faktury unijne ale to nic jakoś dam rade znajde żeczy ale teraz jak na granicy to załatwić .
Czy mijając granice mam sie tam zatrzymać i gdzieś iść,czy mozna ten podatek płacic kartą czy tylko kesz,prosze was o pomoc i wszelkie info jestem kompletnie zielony .
Jade 2 raz do norwegi .Czy w nocy też załatwie płatności na granicy .
Pozdrawiam z góry dzięki

nie! ty nie jestes zielony!
Ty jestes typowym "parasolem" , analfabetą!
Mam tylko nadzieje i głeboko wierze, ze nie jestes warszawskim "parasolem".........
Jesli masz do oclenia rzeczy, to nie problem, ale jesli masz kurwa "żeczy" to masz zajebisty kłopot na granicy.......
Ja pierdole > skąd wy kurwa "mieszkacie" (?)
Zgłoś wpis