Moj kolega mial taki przypadek. Zadzwon do biura obslugi klienta Nordei pod nr 06001. Musisz oczywiscie wsluchac sie w nagranie norweskiej automatycznej sekretarki i wybrac jeden z kilku dostepnych tematow rozmowy. Najlepiej najwczesniej jak to mozliwe polaczyc sie z konsultantem i nawet jesli nie trafiles do odpowiedniego dla Twojego problemu, zostaniesz przekierowany we wlasciwe miejsce. Tam podajesz fødselsnummer, adres, czy cos w tym stylu i mowisz jaki masz klopot. Jesli token jest zablokowany na wyswietlaczu pojawia sie kilkucyfrowy kod. Podajesz go konsultantowi, on po chwili podaje Ci inny kod, ktory wpisujesz w tokkena i gotowe. Mozesz wybrac nowy PIN i znowu korzystac z tokkena do woli. Bycmoze pomylilem nieco kolejnosc wykonywanych czynnosci, w kazdym razie, kazdy z moich kontaktow z Nordea przebiegal bardzo milo i przyjaznie, wiec na pewno Tobie tez pomoga. Ja porozumiewalem sie po norwesku, ale podejrzewam, ze nie bedzie problemu nawet jesli bedziesz chcial rozmawiac po angielsku.
Zycze powodzenia.