Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

prosze o rade - Norwegia

Czytali temat:
Rafal Lacki (310 niezalogowanych)
7 Postów
GIENEK GIENKOWSKI
(SOMEBODY29)
Wiking
Witam.
od dłuższego czasu miewałem problemy z kręgosłupem,podczas pobytu w Polsce na urlopie miałem drobny wypadek i po wykonaniu badań lekarz zabronił mi pracy na budowie ponieważ okazało się, że mam przepukliny 4 dysków. Mój urlop miał się skończyć 12.08.2011 a zwolnienie dostałem od 08.08.2011 i tak też wysłałem. Kiedy wysłałem szefowi zwolnienie i informacje o moim stanie zdrowia odpisał, iż nie zapłaci mi zwolnienia chorobowego ponieważ z Polski jest nieważne. Skontaktowałem się z NAV-em, gdzie udzielili mi informacji, że szef jednak powinien mi zapłacić. Pracuję w Norwegii od 3 lat, ale pierwszy raz jestem w takiej sytuacji i proszę o udzielenie informacji na temat czy szef i NAV mają prawo mi nie zapłacić jeżeli zwolnienie jest z Polski i od polskiego lekarza. Nie mogę teraz lecieć do Norwegii, ponieważ jestem w trakcie leczenia w celu uniknięcia operacji.
Z góry dziękuję za pomoc.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
280 Postów
NO NOK
(NOREK)
Stały Bywalec
Nastepny chory na kręgosłup, to już chyba plaga. Szef ma prawo Ci nie zapłać dopóki nie dostanie zwolnienia (uznania zw.z Polski) od norweskiego lekarza. Więc samo sie nie zrobi.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2840 Postów
iksiński igrek
(retier1)
Maniak
.......jakbyś nie wiedział NOREK że większość budowlańców ma problemy z kręgosłupem,ba.....przyjeżdżają z pełną świadomościa.
Zresztą ........nie tylko budowlańcy.
Także ciesz się zdrowiem i nie stękaj
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
4102 Posty
Yatsek :)
(Yatsek)
Maniak
a niewykorzystane dni urlopu z powodu choroby mozesz sobie przelozyc na pozniej
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
31 Postów