Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

ZASILKI; JAKie SA???? - Norwegia

Czytali temat:
(1038 niezalogowanych)
3 Posty
seb ba
(panczo)
Wiking
To ponownie ja,WITAM WSZYSTKICH!!

Kolejne moje pytanie to odnosnie;Zasilkow- Jestem calkowicie zielony jesli chodzi o kwestei zasilkow,pomocy socjalnej w Norwegii!!

Czy moglibyscie napisac mi np; Jakie zasilki sa dostepne w Norwegii,i jak sie o nie starac i gdzie oczywiscie???

np. zasilek na dziecko, dotacja mieszkaniowa, i czy sa jeszcze jakies inne zasilki o ktore mozna sie starac(jak sie nazywaja//))
Wiem ze oczekuje zbyt wiele ale byc moze ktos z was napewno ma pojecie;co i jak z tymi zasilkami??

pozdrawiam i czekam na odpowiedziiii

dzieki z goryyyyy
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
1654 Posty
ka mi
(kami)
Maniak
polecam z lewej strony mn INFORMATORmasz tam zakładke pomoc socjalna fajnie jest tam wszystko opisane
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-2  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(mgiełka)
Wiking
Przekieruję Cię na INFORMATOR (lewa strona),tam masz ,,Pomoc socjalna i podatki,,a na dole każdego tematu po prawej stronie będzie ,,czytaj całość,,.......i tak zrób!!!!!!!!!!!
Pozdrawiam.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(mgiełka)
Wiking
Ha, ha.... kto szybszy ten lepszy...........wygrałaś Kami!!!!!!!!!!!!!!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
1654 Posty
ka mi
(kami)
Maniak
mgiełka napisał:
Ha, ha.... kto szybszy ten lepszy...........wygrałaś Kami!!!!!!!!!!!!!!
hahaha nastepnym razem dam ci fory
Zgłoś wpis
Odpowiedz   Cytuj
1654 Posty
ka mi
(kami)
Maniak
pozatym twoj post jest dokładniejszy takie prowadzenie za raczke mi sie juz nie chce tak rozpisywac wydaje mi sie ze skoro ludzie pisza posty to i umieja czytac i przeczytajja jaki jest nastepny krok
pozdrawiam mgiełka
Zgłoś wpis
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(Hilton)
Wiking
panczo napisał: