Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
Czytali temat:
Jacek M Rouzi K sulikhc HC Venue (2264 niezalogowanych)
19 Postów
Emil Rybczak
(rymil)
Wiking
jutro bede dzwonil
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
19 Postów
Emil Rybczak
(rymil)
Wiking
panladny nie znasz szczegółów nie było tak kolorowo jak myślisz. zatrudnili mnie jako pracownika nieletniego miałem małą stawkę bo byle nie letni, później jak ukończyłem 18 lat to zapytałem się co jest grane i odp. mi ze jestem uczniem i muszę mieć taka stawkę wojowałem z nimi rok czasu z kumplem bo to samo miał co ja. nic nie dało do puki sie nie zwolniłem. teraz kumpla przeprosili dali mu normalna stawkę i powiedzieli ze to był błąd z ich strony. kminisz norskow ;/
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
4102 Posty
Yatsek :)
(Yatsek)
Maniak
rymil napisał:
panladny nie znasz szczegółów nie było tak kolorowo jak myślisz. zatrudnili mnie jako pracownika nieletniego miałem małą stawkę bo byle nie letni, później jak ukończyłem 18 lat to zapytałem się co jest grane i odp. mi ze jestem uczniem i muszę mieć taka stawkę wojowałem z nimi rok czasu z kumplem bo to samo miał co ja. nic nie dało do puki sie nie zwolniłem. teraz kumpla przeprosili dali mu normalna stawkę i powiedzieli ze to był błąd z ich strony. kminisz norskow ;/

jako pomocnik Twoja miniamlna stwka mogla byc nizsza od 127 jak podales... jakiego miales stillinga?? co dokladnie miales wpisane w kontrakt??
Zgłoś wpis
Odpowiedz   Cytuj
1222 Posty
ladny pan
(panladnyzrodzina)
Maniak
...bez obrazy,rymil.a ,ze nie jest kolorowo to fakt.tylko ,ze 2 lata to kawal czasu...pozytek z tego taki,ze bedziesz mial kolejne doswiadczenie zawodowe...i nie odpuszczaj!!!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
19 Postów
Emil Rybczak
(rymil)
Wiking