Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

Statoil przeniesie część operacji do Polski? - Norwegia

Czytali temat:
piotr sitarski sM M M N Jon Doe K T no no Marta S P. H. cysiek33 Wiesław Radecki (681 niezalogowanych)
1 Post
Redaktor
W tym temacie znajdują się komentarze do artykułu Statoil przeniesie część operacji do Polski?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
toms14
(toms14)
Wiking
Bo np w Polsce maja tania sile robocza..co w tym dziwnego?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
folksfaken już raz przeniósł produkcję silników diesla do Polszy
przypomnę 100% sfałszowanych w USA pochodzi od Lechitów
żeby było taniej to pociski do niemieckich czołgów Leopard na Polszę zamówiono w zakładach Mesko
no i
RMF24: Wojskowa komisja ma gotowe hipotezy ws. wypadku czołgu Leopard
Dzisiaj, 14 października (14:08)
Wada konstrukcyjna pocisków ćwiczebnych oraz błędy ludzi – to jak dowiedział się reporter RMF FM - główne hipotezy rozpatrywane przez wojskową komisję ws. przyczyn wrześniowego tragicznego wypadku podczas szkoleń na poligonie w Świętoszowie na Dolnym Śląsku. Zapalił się wtedy czołg Leopard, w wyniku czego jeden z żołnierzy zmarł, a trzech zostało rannych.
Nakazano wstrzymanie do odwołania użycia jednej partii amunicji. Chodzi o kilka tysięcy pocisków polskiej produkcji.
próbujta dalej
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
T Y
(Alfa)
Wiking
Czyli uwazasz ze polski pracownik odpowiada za oprogramowanie firmy Bosch zrobione w Stuttgarcie ?
Uwazasz rowniez ze jeden Polak trzyma luske od pocisku w rekach, drugi wsypuje proch wiaderkiem a trzeci nabija pocisk mlotkiem ?.
Widac ze dawno nie byles w zakladzie w Polsce.
Za falszowanie oprogramowania odpowiadaja niemcy , za bledy konstrukcyjne odpowiadaja Niemcy a dopisek producenta o bledzie ludzi jest typowym wpisem uniemozliwiajacym dochodzenie odszkodowan od rodzin ofiar.

Zyj dalej w Matrixie.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
Alfa napisał:
Czyli uwazasz ze polski pracownik odpowiada za oprogramowanie firmy Bosch zrobione w Stuttgarcie ?
Uwazasz rowniez ze jeden Polak trzyma luske od pocisku w rekach, drugi wsypuje proch wiaderkiem a trzeci nabija pocisk mlotkiem ?.
Widac ze dawno nie byles w zakladzie w Polsce.
Za falszowanie oprogramowania odpowiadaja niemcy , za bledy konstrukcyjne odpowiadaja Niemcy a dopisek producenta o bledzie ludzi jest typowym wpisem uniemozliwiajacym dochodzenie odszkodowan od rodzin ofiar.

Zyj dalej w Matrixie.

nie wiem od czego zacząć
od fiata, czy od armaty?
no dobra od fiata
spytaj się starszych ludzi jaka była różnica w cenie na wolnym rynku fiata 125 albo 126
oba były niby takie same
ale jeden ciut droższy
bo polskie ludzie mówili, że on na włoskich częściach
a teraz o armacie
tak z pamięci
pod koniec ubiegłego tysiąclecia polskie wojaki kupili licencję na produkcję haubicoarmaty w Zjednoczonym Królestwie
od początku założyli, że prostej lufy to w Polsce nie uda się zrobić to zamówili we Francji
ale wciąż żywili nadzieję, że może jakiejś polskiej hucie uda się odlać kadłub poprawnie
do 2015 się nikomu nie udało bez popękań i wad
no to będą w końcu z Korei od Samsunga importować
.....
Pracownicy Bumaru - Łabędy zapowiadają walkę o kontrakt na podwozie do Kraba. Jeśli odwołania nie przyniosą rezultatu, przedstawiciele Bumaru ruszą na Warszawę. Wcześniej ministerstwo obrony zdecydowało, że to koreański samsung będzie dostarczał części haubicoarmat Krab. Minister Tomasz Siemoniak poprosi o stanowisko Hutę Stalowa Wola, która podpisała kontrakt.
MON podjął decyzję dotycząca lokalizacji produkcji podwozi do haubicoarmat Krab dla polskiej armii. Będą one zakupione za granicą w koreańskiej firmie Samsung. Dla gliwickiego zakładu utrata tego zlecenia oznaczać będzie spore kłopoty.

Utrata tego kontraktu może oznaczać dla naszego zakładu początek likwidacji. Nasze podwozia są gotowe do wdrożenia. Seryjną produkcję moglibyśmy rozpocząć od początku przyszłego roku. Zamiast tego MON postanowił kupić za publiczne pieniądze znacznie droższe, choć wcale nie lepsze zagraniczne podwozia. W tej sytuacji jesteśmy zmuszeni rozpocząć przygotowania do akcji protestacyjnych - mówi Zdzisław Goliszewski, przewodniczący Solidarności w Bumarze-Łabędy.

Produkcja krabów od początku boryka się z komplikacjami.
W ubiegłym roku okazało, że w kadłubach pierwszych 8 armatohaubic przekazanych armii w celu wykonania testów wykryto mikropęknięcia. Kolejnym problemem było przegrzewanie się silnika zamontowanego w Krabach podczas skrajnie intensywnej pracy.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
345 Postów
P. H.
(Lomo)
Stały Bywalec
Mój stary był w komisji artylerzystów testujących wówczas prototyp i wieża była angielska a podwozie polskie i wszystko działało jak należy. Armata wygrała w testach z Panzerhaubitze 2000. Ale od tamtego czasu zdążyła nastąpić w zakładach zmiana pokoleniowa. I w biurowcu zapewne siedzą znajomasy z zerową znajomością branży. A na produkcji zapewne są łebki z łapanki za 8 zeta/h przez agencje. I mamy efekty.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
T Y
(Alfa)
Wiking
Tak sie akurat sklada ze pamietam te czasy.
Zacznijmy od Fiata
Polscy konstruktorzy opracowali doskonale jak na owe czasy konstrukcje samochodow, nie chce mi sie szukac linkow ale decyzja obecnych wladz nie rozpoczeto produkcji (nie widze zadnej winy polskiego inzyniera lub pracownika). Fiat byl produkowany na czesciach produkowanych w Polsce ktore byly dobrej jakosci ale problem byl z rdzewiejacym nadwoziem. Nikt w Polsce nie mowil ze te fiaty to na Wloskich czesciach dodatkowo w fabryce w Tychach produkcja szla na export a jakosc wykonanej pracy przez Polskich pracownikow byla na bardzo wysokim poziomie podobie jak jakosc Opli aktualnie produkowanych w Polsce.

Armata
Siemoniak jest Ukraincem wiec jego dzielanie przeciwko interesom Polski chyba nikogo nie dziwi. Poprostu pare lat temu byla akcja Ukraina i minister obrony narodowej z tej nacji byl politycznie konieczny. Piszesz ze nie potrafimy zrobic armaty a kto w zakladach w Labedach robil cale czolgi i wiekszosc produkcji wysylal na export ?

To ze na przestrzeni kilkudziesieciu lat wstecz mielismy pecha do niektorych politykow ktorzy dzialali na szkode Polski (twoje przyklady o Fiacie i armacie) nie oznacza ze Polak potrafi tylko robic dziadostwo czy przekrety tak jak to wynikalo z twojego pierwszego postu. Slaba jakosc pracy wynika z cech osobowych danego czlowieka a nie z miejsca urodzenia na mapie europy czy swiata.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
Alfa napisał:
Tak sie akurat sklada ze pamietam te czasy.
Zacznijmy od Fiata
Polscy konstruktorzy opracowali doskonale jak na owe czasy konstrukcje samochodow, nie chce mi sie szukac linkow ale decyzja obecnych wladz nie rozpoczeto produkcji (nie widze zadnej winy polskiego inzyniera lub pracownika). Fiat byl produkowany na czesciach produkowanych w Polsce ktore byly dobrej jakosci ale problem byl z rdzewiejacym nadwoziem. Nikt w Polsce nie mowil ze te fiaty to na Wloskich czesciach dodatkowo w fabryce w Tychach produkcja szla na export a jakosc wykonanej pracy przez Polskich pracownikow byla na bardzo wysokim poziomie podobie jak jakosc Opli aktualnie produkowanych w Polsce.

skupię się na fiatach
tak gdzieś w roku 1998 był wywiad we WPROST z prezesem firmy Fiat na Polskę
zadano mu pytanie
dlaczego na wszystkich elementach produkowanych w Polsce napisane jest
Made by FIAT
i on najszczerzej pod Słońcem stwierdził
gdyby pisano
Made in Poland
to nikt by tego na świecie nie kupił
co się tyczy opla
było takie stwierdzenie w polskiej prasie
5 letni opel wyprodukowany w Polsce odpowiada stanowi 7 letniego zrobionego w Niemczech
przyczyna
niski poziom kultury technicznej w Polsce
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
1577 Postów
cysiek33
(cysiek33)
Maniak
jasta102 napisał:
Alfa napisał:
Czyli uwazasz ze polski pracownik odpowiada za oprogramowanie firmy Bosch zrobione w Stuttgarcie ?
Uwazasz rowniez ze jeden Polak trzyma luske od pocisku w rekach, drugi wsypuje proch wiaderkiem a trzeci nabija pocisk mlotkiem ?.
Widac ze dawno nie byles w zakladzie w Polsce.
Za falszowanie oprogramowania odpowiadaja niemcy , za bledy konstrukcyjne odpowiadaja Niemcy a dopisek producenta o bledzie ludzi jest typowym wpisem uniemozliwiajacym dochodzenie odszkodowan od rodzin ofiar.

Zyj dalej w Matrixie.

nie wiem od czego zacząć
od fiata, czy od armaty?
no dobra od fiata
spytaj się starszych ludzi jaka była różnica w cenie na wolnym rynku fiata 125 albo 126
oba były niby takie same
ale jeden ciut droższy


niby takie same





tylo inny kolor prawda jasta
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
ogonku masz swoje lata i chyba wiesz, że fiat złożony z włoskich części potrafił nawet dwa razy więcej kosztować na giełdzie
takie zaufanie miał Polak do pracy Polaka
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok