Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

Zmian w Oslo ciąg dalszy – parkowanie coraz droższe - Norwegia

Czytali temat:
M N Jon Doe iza nowak P. H. pawel piotr Jan . Justyna . Anna Motyka (381 niezalogowanych)
1 Post
Redaktor
W tym temacie znajdują się komentarze do artykułu Zmian w Oslo ciąg dalszy – parkowanie coraz droższe
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1633 Posty
Jan .
(WujekJanek)
Maniak
Uwazam, ze przy tak doskonale rozwinietej komunikacji publicznej pomysl wylaczenia z ruchu centrum miasta jest bardzo dobry. Natomiast racja jest tez i to, co bylo wzmiankowane w artykuje, ze trzeba jakos rozwiazac problem dojazdu I PARKOWANIA dla firm. I dotyczy to nie tylko firm budowlanych, ale i wielu innych branzy gdzie absolutnie nie ma mozliwosci posluzenia sie komunikacja miejska (np firmy kateringowe).
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3272 Posty
Jon Doe
(Joseph)
Maniak
WujekJanek napisał:
Uwazam, ze przy tak doskonale rozwinietej komunikacji publicznej pomysl wylaczenia z ruchu centrum miasta jest bardzo dobry. Natomiast racja jest tez i to, co bylo wzmiankowane w artykuje, ze trzeba jakos rozwiazac problem dojazdu I PARKOWANIA dla firm. I dotyczy to nie tylko firm budowlanych, ale i wielu innych branzy gdzie absolutnie nie ma mozliwosci posluzenia sie komunikacja miejska (np firmy kateringowe).

Czy taki orszak pogrzebowy z trumna wypełniona nieboszczykiem jedzie T-bane...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
1633 Posty
Jan .
(WujekJanek)
Maniak
Likfølge sie porusza, nie zatrzymuje, nie parkuje.
A wjechac chyba beda mogli, jak podciagna to pod paragraf o dzialalnosci zwiazanej z utylizacja odpadow bytowych...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Mocarny Knur
(ulven82)
Wiking
Komunikacja w Oslo nie jest rozwinięta. Jak ktoś pracuje na nocną zmianę, albo zaczyna rano, to nie ma czym dojechać, bo komunikacja w nocy staje a nawet brak autobusów nocnych w ciągu tygodnia. A zakazywanie ludziom poruszania się, tak jak chcą i chęć wsadzenia wszystkich na rowery, to faszyzm.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1633 Posty
Jan .
(WujekJanek)
Maniak
ulven82 napisał:
Komunikacja w Oslo nie jest rozwinięta. Jak ktoś pracuje na nocną zmianę, albo zaczyna rano, to nie ma czym dojechać, bo komunikacja w nocy staje a nawet brak autobusów nocnych w ciągu tygodnia. A zakazywanie ludziom poruszania się, tak jak chcą i chęć wsadzenia wszystkich na rowery, to faszyzm.

A to inna sprawa. W dzien jest super, w nocy OK, ale pozno wieczorem i wczenie rano to katastrofa. Z Bogstadveien na Jebanetorget i z powrotem moja malzonka chadza z buta, bo jesli zaczyna prace o 5rano lub konczy o 1 w nocy to nie ma NIC czym mogla by pojechac.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok