Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

Bez rabatu rodzinnego - Norwegia

Czytali temat:
(769 niezalogowanych)
1 Post
Redaktor
W tym temacie znajdują się komentarze do artykułu Bez rabatu rodzinnego
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-2  
Odpowiedz   Cytuj
660 Postów
R. C.
(PACIFIC)
Wyjadacz
Opodatkowali się po uszy. Nasrali bramek na swoich marnych drogach. Cóż z tego że zarobki są spore, jak koszty życia bardzo wysokie. Teraz wymyślają jakieś durne dyskryminujące ulgi.
Mojemu znajomemu opłaty za bramki pochłaniają minimum 50 000 rocznie. Pewnie że mimo wszystko poziom życia jest wyższy jak w Polsce ale miodu nie ma. W wielu krajach przy niższych płacach poziom życia jest wyższy. Jeszcze trochę tu zabawię i spieprzam z tąd. Mowy nie ma abym chciał się tu z rodziną osiedlić.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-2  
Odpowiedz   Cytuj
862 Posty

(maciejko)
Maniak
Opodatkowali się po uszy. Nasrali bramek na swoich marnych drogach. Cóż z tego że zarobki są spore, jak koszty życia bardzo wysokie. Teraz wymyślają jakieś durne dyskryminujące ulgi.
Mojemu znajomemu opłaty za bramki pochłaniają minimum 50 000 rocznie. Pewnie że mimo wszystko poziom życia jest wyższy jak w Polsce ale miodu nie ma. W wielu krajach przy niższych płacach poziom życia jest wyższy. Jeszcze trochę tu zabawię i spieprzam z tąd. Mowy nie ma abym chciał się tu z rodziną osiedlić.


Nie lepiej przestawic sie na elektryka ??..niekoniecznie tesla ale inne np nissan leaf itp

Ja osobiscie zastanawiam sie czy nie kupic sobie veteranbil...opłaty za auto to minimum 10 tys kr za rok(årsgift+bilforsikring). Nie lepiej kupic sobie takiego mercedesa 123 w idealnym stanie za te 50 tys kr w mocny dieselku coby miał siłe ciagnac po tych górach..opłaty wychodzą ok 1 tys kr plus 2 litry wiecej spalania co zwykły diesel...co sadzicie ?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:3  
Odpowiedz   Cytuj
10 Postów
Marcin Mikołajczyk
(mikolaj2306)
Wiking
Veteranbil może mieć tylko mały przebieg roczny ,aby opłaty były niskie. Oczywiście możesz kręcić licznik ,ale to już niezbyt legalne.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
862 Posty

(maciejko)
Maniak
sek w tym że sprawdzałem w ubezpieczalni i mozna wziac ubezpieczenie na 30 tys km i wychodzi 450 kr
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
10 Postów
Marcin Mikołajczyk
(mikolaj2306)
Wiking
Jesteś pewny ? Ponieważ my mamy ubezpieczenie na 2000 km za 500 nok od auta. Jeśli tak to nic nie szkodzi ,żeby wziąć Mercedesa G klasse ,nigdy go nie zjeżdzisz a kupisz do remontu blacharskiego od 20000 nok + remont ok 10000 w Polsce.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:3  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
FRYDERYK CABALA
(fredicab)
Wiking
ŻEBY SIĘ TUTA OSIEDLIĆ TO TRZEBA MIEĆ NIE RÓWNO POD SUFITEM.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-2  
Odpowiedz   Cytuj
862 Posty

(maciejko)
Maniak
to dla porównania..mikołaj..pewno wiesz jak sprawdza sie ubezpieczenie w jakiejkolkwiek firmie ubezpieczeniowej, bierzesz sobie tego veterana, wpisujesz blachy, swoj feldes , dajesz na ile km chcesz tam i wychodzi Ci..300,400 kr na rok..sam zobacz
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
862 Posty

(maciejko)
Maniak
ŻEBY SIĘ TUTA OSIEDLIĆ TO TRZEBA MIEĆ NIE RÓWNO POD SUFITEM.

a chcecie przyjezdzac tutaj co poł roku żeby zarobic te paredziesiat tys kr i zyc tak na kocia łape ciagle ?

Nie przeliczajcie ludzie na złotówki..przeciez 2 minimalne pensje on i ona po te 18 tys kr netto na miesiac starcza wam na normalne zycie, moze nie w luksusie ale bez stresów i problemów
Zgłoś wpis
Oceń wpis:3  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Mocarny Knur
(ulven82)
Wiking
Chciwi na pieniądze kierowców politycy mówią, że nie da się wprowadzić zniżek za bramki, bo Unia nie pozwala. Ta sama unia ma dyrektywę, mówiącą o tym, że obok drogi płatnej musi być inna, bezpłatna, aby kierowca miał alternatywę, którą drogą pojechać. Norwedzy budują autostradę i stawiają na niej bramkę, na starej, równolegle biegnącej drodze też stawiają bramkę i nie widzą w tym nic złego. W tym przypadku prawo unijne mają gdzieś, tutaj działają tylko te zasady, które pomagają okradać mieszkańców.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok