"A co do paranoi to poprostu zauwazylem ze nagle w srodku dyskusji wyciagasz akurat Wachock i Starachowice.... Wiec skorzystalem z mozliwosci aby sie do tego przyczepic.... bo nie ma zadnego takiego przyslowia ani znanego powiedzonka ze "Jagiello byl z wachocka a Waza ze Starachowic".... Nawet w kawalach o wachocku czegos takiego nieznajdziesz.... Sam to wymysliles sobie na poczekaniu a kazdy ma prawo domyslac sie skad naszedl cie taki pomysl."
Wlasnie dlatego Wachock i Starachowice, ze jest to absurdalne. Tak samo absurdalne jak kretynski argument patima na nieudolnosc norwegow przez to ze zapozyczyli sobie krola
Nic mniej, nic wiecej tylko absurd. Czy to tak trudno zrozumiec? Czy wszystko musi miec podtekst polityczny?
og
Ja, jeg har veldig mye imot et ettpartistat. Derfor tolererer jeg sosialistene, men dette betyr ikke at jej elsker dem. Har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det. Deres menneskesyn er rett og slett fremmed for meg. Akkurat som ditt syn på mennesket ! Er vi enige? Er vi enige om vår uenighet? Vi behøver ikke drepe hverandre av den grunn...........tror jeg. Eller , la meg si det på en annen måte
Hva duger du til, hvis sosialistene klarte å ta knekken på deg ? Er du så svak? Hatet, som du snakker så positivt om, er en veldig "dum tilstand". Du blir blind når du hater ..... og det er du
Du ser ikke nyanser i fargene lenger.
Wlasnie dlatego Wachock i Starachowice, ze jest to absurdalne. Tak samo absurdalne jak kretynski argument patima na nieudolnosc norwegow przez to ze zapozyczyli sobie krola

og
Ja, jeg har veldig mye imot et ettpartistat. Derfor tolererer jeg sosialistene, men dette betyr ikke at jej elsker dem. Har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det. Deres menneskesyn er rett og slett fremmed for meg. Akkurat som ditt syn på mennesket ! Er vi enige? Er vi enige om vår uenighet? Vi behøver ikke drepe hverandre av den grunn...........tror jeg. Eller , la meg si det på en annen måte