Men siden du liker deg så godt i sosialismen så hvorfor understreke at du ikke er sosialist... Denne er som kopiert fra diskusjons-boka til SV:
En liten fordomsfull "piece of shit", fylt med komplekser". Eneste forskjellen er at de bruker den mot nordmenn som er glad i landet sitt på samme måten som jeg er glad i Polen og hele den Slaviske rasen/kulturen....
Ditt avbalanserte forhold fører deg rett inn i armene på sosialistene.... de eneste nordmennene du eventuelt kan si noe dårlig om er de som er oppriktig glade i landet sitt og vil gjøre noe godt for det.... Ifølge min subjektive mening er du en flott eksemplar av statsløs "eurososialist" ligner veldig på statsløse jasta som har snakket for "dem" i over 10 000 meldinger på forumet dersom du ikke merket dette... Ellers så er hat veldig godt å ha det gir styrke til å aldri gi seg og kunne motstå all motgang og motstand.... men mitt hat er ikke mot nordmenn men mot sosialister spesielt eurososialister. Fordommer har du selv eksempelvis det du sier om folk som hardt motsetter seg dine synspunkter:
To ze myslisz, to jest chyba zbyt duzo powiedziane. Nie przeceniaj swoich mozliwosc Jeg har derimot opplevd de hyklerske sosialistjævlene i alt for lang tid gjennom hele skolegangen så jeg vet godt hva de virkelig er..... De samme fordommene som du har, de har sosialistjævlene mot sitt eget folk så lenge de er kloke nok til å avsky sosialismen. Nesten alt de sier imot er FrP er ett stort oppkok av sosialistiske fordommer....
A co do paranoi to poprostu zauwazylem ze nagle w srodku dyskusji wyciagasz akurat Wachock i Starachowice.... Wiec skorzystalem z mozliwosci aby sie do tego przyczepic.... bo nie ma zadnego takiego przyslowia ani znanego powiedzonka ze "Jagiello byl z wachocka a Waza ze Starachowic".... Nawet w kawalach o wachocku czegos takiego nieznajdziesz.... Sam to wymysliles sobie na poczekaniu a kazdy ma prawo domyslac sie skad naszedl cie taki pomysl.
Pozatym moja nienawisci jest do socjalistow a do giermancow rowniez lecz tych Niemieckich.... z powodow historycznych i obecnego eurokolchozu.... Do Norwegow wczesniej nic niemialem chociaz to sie troche zmienilo po przechodzeniu tutaj barneskole-ungdomsskole-VGS bo wtedy mozna bylo poznac ich prawdziwa nature zanim jeszcze naucza sie publicznie jej nieokazywac.... Lecz jak juz mowilem niedotyczy to wszystkich.....
A co do Kielc to calkiem mozliwe ze jest to prawdziwe ze tam w Polsce mieszkales lub udajesz sie na urlop. Lecz nagle uzycie akurat Wachocka i Starachowic moglo sie wydac dosc nietypowe.... bo jaka jest statystyczna szansa ze akurat do swojego powiedzonka wybierzesz te dwie miejscowosci w Swietokrzyskim.
PS. Moze jestes samozwanczym psychologiem skoro masz tyle opini na temat psychiki ludzi na forum......