Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

Polski Passat maszyną do zabijania - Norwegia

Czytali temat:
Adam M (1296 niezalogowanych)
76 Postów
Dan M
(DaM86)
Początkujący
W tym temacie znajdują się komentarze do artykułu Polski Passat maszyną do zabijania
I dodajmy że ma Polskie tablice rej. to trzeba to jak najszybciej nagłośnić,
żenada ...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
7 Postów

(kamitom1)
Wiking
zgadzam sie z Tobą jestem kierowca widzie codzienne podobne wraki na norweskich tablicach i jakoś nikt o tym nie pisze
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
211 Postów
Michał mi$
(qmulus)
Stały Bywalec
kamitom1 napisał:
zgadzam sie z Tobą jestem kierowca widzie codzienne podobne wraki na norweskich tablicach i jakoś nikt o tym nie pisze

Dobry jestes ze widzisz brak klocków i niedziałające hamulce
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Adam M
(gtadam)
Wiking
Jestem mechanikiem i widzialem nie jedno auto Norwega czy Norweżki ktore rowniez bylo w bardzo zlym stanie,niektorzy nie slysza jak klocki juz bez okladzin trą o tarcze hamulcowa,gdzie naprawde trudno tego nie uslyszec.Rowniez wiele roznych innych przypadkow,swiadczacych o nie bezpieczenstwie jakie stwarzaja niektore auta Norwegow,tylko szkoda,ze o tym nie pisza,tylko wiecznie wytykaja bledy innym a nie sobie. Wkoncu latwiej jest pisac i oczerniac innych
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Imię Nazwisko
(norkofil)
Wiking
pierwsze i drugie zdjęcie to dwa różne samochody
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -1  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Sebastian Siemieniec
(Odrzutowiec)
Wiking
Przecież tu są pokazane minimum dwa różne samochody! Może i zdjęcie tylnego zawieszenia jest od innego , jeśli takie bzdury się tu pokazuje!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
26 Postów
Wiking