Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
Czytali temat:
Grzegorz MAJEWSKI Sylwester Witkowski Tomasz T Mariusz Dunisławski Michał Nowicki Edeczek Fredeczek Grzegorz Oprzedek robert golinski miroo B Boguś Mycyk Bartek Karpowski (5989 niezalogowanych)
75 Postów
bob norek
(bob74)
Początkujący
...bo wszyscy polacy to jedna rodzina.....jak ktoś kiedyś śpiewał
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
75 Postów
bob norek
(bob74)
Początkujący
...a ja tam norków kurwa to nawet lubie
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
75 Postów
bob norek
(bob74)
Początkujący
a rodakom radze dac luz i nie nakręcać sie jednym hasłem na Remie....obczaić malera i po ryjku...:
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(krzysztof Stavanger)
Wiking
Jestem kierowcą Autobusu i nieraz spotykam sie z nieuprzejmością różnych narodowości.
Mam kolegów różnych narodowości.
A tym napisem nie przejmował bym sie za bardzo bo również moglo by byc napisene o innej narodowości i co byly by komentarze o innej narodowości.
Są w śród nas Polacy co nie widzą możliwości korzystania z życia po trzeżwemu ale ja mam to gdzieś i dalej robie swoje i wiem za co pracuje a ci co mnie znają mają już swoje zdanie nie na temat wszystkich Polaków tylko tego kogo przedstawiam.
Pozdrawiam całą POLONIE w Norwegii
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
16 Postów
janusz janusz
(janusz janusz)
Wiking
.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(Leo)
Wiking
Widze ze Norwegowie juz jezyka polskiego sie nauczyli a raczej jego lacinskiego dialektu .
Czyzby z milosci do dialektow?

Mysle, ze to nasi byli tak mili i wyskrobali na scianie swoje naukowe wywody ...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
13 Posty
Wiking