Czesi legalizują posiadanie narkotyków twardych - Norwegia

Czytali temat:
Andrzej Stachurski Rouzi K Wojciech Młynarczyk beeroem (493 niezalogowanych)
1 Post

(Owczar)
Wiking
W tym temacie znajdują się komentarze do artykułu Czesi legalizują posiadanie narkotyków twardych
najpierw legalizacja małżeństw gejowskich. adopcja przez gejów dzieci, legalne dragi.... wkrótce morderstwo w imię boga zalegalizują o ile wierzysz w tego właściwego... na psy schodzi ten świat.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Lukas bobo
(loniu)
Wiking
I można?, mozna!! a w Polsce palisz jointa i jestes przestępca, paranoja!!!
To ze jakies srodki sa nielegalne nieznaczy ze nie sa w obiegu, wiec po co tworzyc ,,martwe prawo'' nie lepiej zliberalizowac je by dalo sie egzekwowac!!. to samo sie dotyczy prostytucji, gdy jest nielegalna to kto na tym zarabia?, gangsterka, a tak mozna by bylo te kobiety zbadac, policzyc, opodatkowac,pomóc wyjść z tej branży.
Osobiscie uwazam ze te limity na chodwle sa dość duże i nie powinno byc tam grzybów, bo to nie są miękkie narkotyki.
Mamy taki kraj jaki potrafimy stworzyć!!!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(CoCoLiNo)
Wiking
juz wiem gdzie pojadę na ferie!!! (=;
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(Owczar)
Wiking
to że gwałcą dzieci też jest nielegalne i nie znaczy że tego nie ma.... co ty za brednie piszesz chłopczyku. chodzi o to, że jeśli do dragów będzie utrudniony dostęp to wielu dzieciakom oddali to perspektywę martwego ćpuna, ale tylko ćpak wychowany przez klatkę schodową moze widzieć pozytywy w legalizacji tego gówna... aż strach pomyśleć jaki kraj ty potrafiłbyś stworzyć, pewnie wszyscy naćpani...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
19 Postów
Emil Rybczak
(rymil)
Wiking
widzę stawiają na turystykę
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Lukas bobo
(loniu)
Wiking
Tej, gosciu kolorowy, molestowanie dzieci to inny temat, tam cierpi druga osoba, a jesli ktos cpa to szkodzi tylko sobie!!
Poza tym narkoman nie moze byc traktowany jak przestepca, to jest chory czlowiek i trzeba mu pomoc a nie go karac!!
To ze narkotyki, alkochol sa zle wiedza wszyscy, to jest twoj zasrany wybor czy kupisz sobie butelke wodki czy zapalisz jointa, nikt ci tego nie kaze kupowac.
W Stanach w czasie prochibicji alkochol byl dostepny wszedzie i gangi zarabialy na tym, jeli cos jest zakazane to schodzi do podziemi i jest poza kontrola, wiec lepiej zalegalizowac i miec to pod katrala czy zaostrzac prawo?
Poza tym jestem po UAM i niewychwywalem sie stojac na klatce w kapturze z jointem w reku!!
(twoje poglady bliskie sa skrajnej prawicy LPR, PiS wiec slowo tolerancja jest ci opce prostaku)
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Angelika Cisz
(Conversa)
Wiking
Maryccha tak hehe twarde NIe!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram