Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
Czytali temat:
(1776 niezalogowanych)
12 Posty
Wojtek Kluk
(Znaxon)
Wiking
gabriel napisał:
Znaxon napisał:
jak cię nie stać to nie kupuj i nie zazdrość innym tytułów naukowych. pozdro
ECH PRZYGŁUPIE ...przygłupie ... jak widać , żadna szkoła nie zrobi z tępoty normalnego Człowieka ...!!!

INŻYNIER NIE JEST TYTUŁEM NAUKOWYM , A TYLKO kolejnym w hierarchii ... TYTUŁEM ZAWODOWYM .
---
Chyba faktycznie , komuszy Tatuś , Kupił tobie ten Dyplom Inżyniera ...
ECH... co za "Inżynierski Pech " ...!

a ciekawe kim ty jesteś ? widać że jak ktoś codziennie rano nie odbija karty zakładowej to już jest komuchem ! tak się składa że jestem magistrem-inżynierem, a jeżeli nie umiesz czytać ze zrozumienie tekstu to widać że maturę znasz tylko z opowieści ! pewnie ledwo dociągnąłeś do końca podstawówki i musiałeś wyjechać z kraju bo prace mogłeś znaleźć tylko przy prostowaniu kartonów w biedronce. pewnie języka nie znasz i jak ktoś coś mówi to się głupio uśmiechasz i myślisz sobie w głębi duszy, czemu byłeś taką zakutą pałą i się nie uczyłeś jak był na to czas i teraz jesteś tylko kolejnym typowym polaczkiem który zazdrości innym którym się coś w życiu udało i coś osiągnęli, a nie czyszczą ryby w porcie. żal mi ciebie frajerze. pozdro
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3026 Postów
Eliza K
(Elise)
Maniak
Prawie kazdy nowo upieczony inzynier (lub magister inzynier) jak zacznie pracowac, to mysli, ze wszystko wie i umie i wszyscy starsi pracownicy w biurze to debile. Pozniej, jak troche popracuje, to mu sie zmienia, no moze z malymi wyjatkami.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
12 Posty
Wojtek Kluk
(Znaxon)
Wiking
do Elise: