Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

urodzenie dziecka i co dalej...formalnosci... - Norwegia

Czytali temat:
diana p Olimpia Olimpia Krystian Psikuta... (2668 niezalogowanych)
23 Posty
Kasia Nowak
(dajmon12)
Wiking
Prosze o pomoc
CZY KTOS SIE ORIENTUJE I ZNA MOZE STRONE GDZIE ZGLASZA SIE URODZENIE DZIECKA NA POLICJE?
ORAZ JAKIE PAPIERY,DOKUMENTY MUSZE ZLOZYC ABY OTRZYMAC Barnetrygd? I ILE MAM CZASU NA TO....jesli dziecko ma 2 tygodnie
Gdzie mam podac jego imie.....prosze o pomoc,czy jakies pismo do mnie przyjdzie z numerem personalnym na poczte i tam bede musiala wypelnic wpisujac jego imie?
czy do skatu tez musze jakies papiery zlozyc?
pomozcie jesli wiecie cos na ten temat
ja jestem zielona,nawet nie wiem za co sie zabrac...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-10  
Odpowiedz   Cytuj
1444 Posty

(Anna82)
Maniak
Poczytaj dział "mamy w Norwegii" tam wszystko jest opisane przez dziewczyny
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
125 Postów

(Mrux27)
Stały Bywalec
dajmon12 napisał:
Prosze o pomoc
CZY KTOS SIE ORIENTUJE I ZNA MOZE STRONE GDZIE ZGLASZA SIE URODZENIE DZIECKA NA POLICJE?
ORAZ JAKIE PAPIERY,DOKUMENTY MUSZE ZLOZYC ABY OTRZYMAC Barnetrygd? I ILE MAM CZASU NA TO....jesli dziecko ma 2 tygodnie
Gdzie mam podac jego imie.....prosze o pomoc,czy jakies pismo do mnie przyjdzie z numerem personalnym na poczte i tam bede musiala wypelnic wpisujac jego imie?
czy do skatu tez musze jakies papiery zlozyc?
pomozcie jesli wiecie cos na ten temat
ja jestem zielona,nawet nie wiem za co sie zabrac...

Wysłałam ci wiadomość na priva.
Pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
8 Postów
Marta Sokol
(marrta)
Wiking