Witam serdecznie.
Mam pytanie techniczne odnośnie "refundacji kosztów biletu"
Ryanair przysłał mi ostatnio informacje:
Informujemy, że w Państwa rezerwacji nastąpiła zmiana godziny lotu (sprawdź poniżej szczegóły nowego lotu).
PROSIMY KLIKNĄĆ TUTAJ W CELU ZAAKCEPTOWANIA ZMIANY GODZINY LOTU
xxxxx
Zwrot kosztów
Ponieważ Państwa lot został zmieniony o więcej niż 2 godziny, mogą Państwo ubiegać się o zwrot kosztów klikając poniższy link i wypełniając wymagane dane.
xxx
Wniosek o zwrot kosztów należy złożyć przed datą odlotu.
Teraz pytanie się rodzi czy klikniecie w "zwrot kosztów" jest równoznaczne z rezygnacja?
Nawet na stronie nie ma informacji czy po prostu to jest zwrot, bo lot zmienił się z ich winy czy to jest zwrot, ale tym samym rezygnuję z lotu.
Proszę o pomoc
Mam pytanie techniczne odnośnie "refundacji kosztów biletu"
Ryanair przysłał mi ostatnio informacje:
Informujemy, że w Państwa rezerwacji nastąpiła zmiana godziny lotu (sprawdź poniżej szczegóły nowego lotu).
PROSIMY KLIKNĄĆ TUTAJ W CELU ZAAKCEPTOWANIA ZMIANY GODZINY LOTU
xxxxx
Zwrot kosztów
Ponieważ Państwa lot został zmieniony o więcej niż 2 godziny, mogą Państwo ubiegać się o zwrot kosztów klikając poniższy link i wypełniając wymagane dane.
xxx
Wniosek o zwrot kosztów należy złożyć przed datą odlotu.
Teraz pytanie się rodzi czy klikniecie w "zwrot kosztów" jest równoznaczne z rezygnacja?
Nawet na stronie nie ma informacji czy po prostu to jest zwrot, bo lot zmienił się z ich winy czy to jest zwrot, ale tym samym rezygnuję z lotu.
Proszę o pomoc