Pawel85GL napisał:
mam 4 sztuki z tym ze dwie gorsze takie 3 a dwie 4 plus odbior z bergen moj nr 0047 409 42 653
cena na tel
najpierw troche o tym co mozna a co nie....
Pojazd nie zostanie dopuszczony do ruchu, gdy:
4. Opony, których wskaźniki pokazują graniczne zużycie, a w odniesieniu do opon nie zaopatrzonych w takie wskaźniki - o rzeźbie bieżnika nie mniejszej niż 1,6 mm na 3/4 szerokości środkowej części opony.
5. Opony o widocznych pęknięciach odsłaniających ich osnowę albo odkształconych.
6. Opony z umieszczonymi trwale, wystającymi na zewnątrz przeciwślizgowymi elementami metalowymi.
7. Niedostateczna wytrzymałość (nośność) opon.
Zarządzenie Ministra TiGM z dnia 7 września w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów przy tym stosowanych. (Dz.U. Nr 81 z 13 X 99, poz. 917).
i masz jeszcze po Norwesku specjalisto od opon....
3.1.1 Tilhenger med konstruktiv hastighet over 40 km/t og tillatt totalvekt ikke over 3 500 kg og bil med tillatt totalvekt ikke over 3 500 kg skal ha dekk med mønstret slitebane med mønsterdybde på minst 1,6 mm i hovedrillene i midterste ¾ av slitebanens bredde og rundt hele dekkets omkrets, bortsett fra de steder hvor eventuelle slitasjevarslere er plassert. For vinterdekk (dekk merket med M+S, MS, M&S, M-S eller « Mud and snow ») med eller uten pigger skal mønsterdybde være på minst 3 mm i hovedrillene i midterste ¾ av slitebanens bredde og rundt hele dekkets omkrets.
lovdata >> Forskrift om tekniske krav og godkjenning av kjøretøy, deler og utstyr (kjøretøyforskriften)
Kap. 13. Hjul, dekk
i teraz pochwal no sie ile masz tego bieznika w tych gorszych oponach??? w lato 1,6mm minimum... w zime minimum 3mm.. a ile masz bieznika w nowych letnich?? 4?? 6mm? dlatego tez zastanawiajaca jest ta twoja ocena 3 zwalszcza ze tylko rozmiar sie dla ciebie liczy a taki mistrz kierownicy niby jestes.....
rozmiar, do tego dochodzi index predkosci i inne pierdy... moze i jezdzisz szybko ale zapewne jak malina na firmowym paliwie... ja musze miec 92V inaczej nie kupuje opony!!!!
ale tobie to pewnie wszytsko jedno: rozmiar sie zgadza i ladny bieznik.... smiech na sali...
a skladowanie?? w garazu na haku, czy na statywie?? czy jedno na drugim??? a moze autko sie popsulo i stalo ze dwa miechy na parkingu na tych kapciach??
opony uzywane wiec znikaja tez fabryczne oznaczenia wstepnego wywazenia opony i najlepszego umiejscowienia wentyli.... felga wywazona ale przy rozklekotanej oponie i 200kmh kurcze czujesz jednak mikrodrgania....
jesli Ty sam nie pilnowales swoich kolek, wywazanie, geometria auta itd to Twoja gume tez juz lekki szlag trafil... to naprawde czuc przy wiekszych predkosciach...
i na koniec: rok produkcji opon!!! nawet jesli nigdy nie uzywana "firmowa" ale sprzed 5 lat - zachowuje sie tak samo jak jakas tania podroba z korei z biezacego roku!!!
no i bergen: deszcz i deszcz, wiec opona musi byc perfekcyjna!!!
chcesz jezdzic: jezdzij bezpiecznie!!!!