Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

VOLVO V70 - NAWIEW KLIMATYZACJI. - Norwegia

Czytali temat:
janusz kula Darkus Manger Michał S. (7837 niezalogowanych)
6 Postów

(edytag42)
Wiking
Witam serdecznie.
Mam pytanie, potrzebuję podłączyć pod komputer moje VOLVO V70 D5 163 KM (2003 r). Chciałabym zdiagnozować usterkę, przestał działać nadmuch klimatyzacji (absolutnie nie rusza), nie uśmiecha mi się wizyta w ASO VOLVO, może ktoś posiada "komputer" diagnostyczny do mojego auta lub ewentualnie poszukuje dobrego mechanika aby to ustrojstwo naprawić. Okolica Drammen. Pozdrawiam i dziękuje.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
czarno to widzę
polscy mechanicy kierowani gustami Poltunów wyspecjalizowali się, tudzież mają odpowiedni osprzęt i oprogramowanie głównie do niemieckiego szajsu
szanse, że ktoś zrobi volvo, bądź saaba są równe zeru
mogę Ci za to polecić bardzo dobry i niedrogi serwis volvo w Krakowie
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
4104 Posty
Yatsek :)
(Yatsek)
Maniak
ja mam saaba i nie potrzebuje takich rzeczy ja serwis )) wsiadam, odpalam i jade.... tak to dziala ))
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
miałem kiedyś saaba 9000, jeszcze w USA
jednego możesz być pewien, jak się coś zepsuje, to nie znajdziesz Polaka, który to naprawi
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
47 Postów
Nowicjusz
Sama diagnoza nie zalatwi tematu, stopien koncowy mocy jest nie diagnozowany, jai masz panel na pokretla czy przyciski ,podejrzewam uszodzenie regulatora mocy pracy silnika dmuchawy , silnik dmuchawy, bezpiecznik, lub upalenie przewodu ,ale to sa podejrzenia bez sprawdzenia "organoleptycznego"
nie ugryziesz, mieszam w Oslo i zajmuje sie elektromechanika, elektronika samochodowa .Jesli chcesz podaj namiary

A na marginesie do jasty 102 ostatnio przed swietami naprawialem saaba,autko stalo osiem miesiecy dwoch mechanikow diagnozowalo i stwierdzilo uszkodzenie komputera ,pojechalem usunac immobiliser z 'nowego' uzywanego sterownika.Na miejscu odpalilem auto na starym kompie, Wina - mechanicy i diagnostyka ,czasem trzeba troszke ruszyc glowa a nie udawac wieliego fachowca z diagnoza Pan od auta byl zalamany
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
ja co prawda mam volvo, ale dobry znajomy ma saaba i się sporo naprzyglądałem jego kłopotom z naprawą. saab to nie niemieckie gówno, które można młotkiem naprawiać organoleptycznie, bądź coś puknąć. kilku Polacków podchodziło do tego auta i gówno zdziełali. wszystko nafaszerowane elektroniką i bez kompa ani rusz. a w zasadzie to chyba bym się założył, że nie ma takiego co by miał oprogramowanie
w saabie za klimę odpowiada kostka DICE i nawet jak koledze ją załatwiłem używaną, to teraz nie można jej uruchomić, bo potrzebny jest specjalny komputer na którym trzeba ją zalegalizować z nowym pojazdem
polscy mechanicy tego nie mają, bo drogie i im się nie opłaca
także nawet nie próbuj naprawy bez tego
moto.allegro.pl/opel-candi-tech2-saab-su...vat-i2023250054.html
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
47 Postów
Nowicjusz
sa virtual server mam pare kostek czytam miedzyinnymi i volvo saaba i nie pracuje mlotkiem zalatw koledze cos bardziej uniwersalnego i nie z ryzowego pola
Saab jest problemowy to fakt np modul CIM potrafi byc Upierdliwy taki jest urok skandynawskiej produkcjii
wszystko na zakupionych licencjach,a i zapewniam Cie ze tzw niemieckie gowno ,nie jest takie proste juz do naprawy bynajmniej w elektronice
Pozdrawiam w razie pytan pisz
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
Mareko napisał:


A na marginesie do jasty 102 ostatnio przed swietami naprawialem saaba,autko stalo osiem miesiecy dwoch mechanikow diagnozowalo i stwierdzilo uszkodzenie komputera ,pojechalem usunac immobiliser z 'nowego' uzywanego sterownika.Na miejscu odpalilem auto na starym kompie, Wina - mechanicy i diagnostyka ,czasem trzeba troszke ruszyc glowa a nie udawac wieliego fachowca z diagnoza Pan od auta byl zalamany

tak to jest jak ja nie mechanik samochodowy wiem, że każdą część założoną do saaba trzeba autoryzować przez komputer pokładowy, a tamte fachufce uważali, że wystarczy część wymienić
nic tylko jechać do nich i wymienić opony
to założą parę lepszych na przód, żeby łatwiej było z poślizgu wychodzić
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
47 Postów
Nowicjusz
o wlasnie !! taka jest fachowa rzeczywistosc ,zobacz na fotke w grupie bilhjelp na MN odnosnie kol
narobilo sie kolegow fejsikowcow "fachowcow" czytajacych bzdury na autoforach ) i wykladajacy filozofie przy kliencie a ja tam wole siedziec cicho i robic swoje
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
4104 Posty
Yatsek :)
(Yatsek)
Maniak
saab 9000 to zupelnie inne auto - czy on byl odpalany z kluczyka przy kierownicy a nie miedzy fotelami przypadkiem???

moj komputer nie pokazuje zadnych bledow... a jak pokazuje to jest cos co sie nazywa specjalizacja i mam mechanika ktory ma specjalizacje 'SAAB wlasnie... w sumie to tylko olej mi zmienia - bo to auto raczej sie nie psuje... moze miales jakas awaryjan wersje z odrzutu tej 9000
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok