Proszę o kontakt każdą osobę która leciała linią Wizzair na trasie Kat- Svg 05.01.2013 bądź 08.01.2013 i nie otrzymała swojego bagażu.
Po licznych telefonach i naciskach na Wizzair'a i lotnisko w Katowicach zdobyłam informacje na temat naszych bagaży, a mianowicie: w dniu 05.01 nie wyleciało z Katowic ponad 45 bagaży do Svg i jeszcze więcej do Oslo. Miały dolecieć 08.01. Na mówieniu się zakończyło. Nie doleciały i nie dolecą w najbliższym czasie. a co najśmieszniejsze? Z każdym lotem gromadzi się około 50 nowych bagaży i tak będzie na pewni do końca stycznia a potem zaczną rozsyłać częściowo 2 razy w tyg po około 15 sztuk. Czyli przykładowo: obsługa lotniska już dziś wie że pasażerowie podróżujący kat-svg 12.01 nie otrzymają częściowo swoich bagaży z powodu " przeciążenia" . Oczywiście pasażerowie dowiedzą się o tym dopiero na miejscu po jakiejś pół godz wypatrywania swojego bagażu.
Sytuacja powtarza się m.in. na lotniskach w Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu i innych obsługiwanych przez linię Wizzair.
Sprawia trafia do kancelarii. Potrzebujemy więcej osób podróżujących tą linią z takim samym problemem jako dodatkowe i niezbędne argumenty do wygrania tej sprawy i otrzymania godnego odszkodowania.
Po licznych telefonach i naciskach na Wizzair'a i lotnisko w Katowicach zdobyłam informacje na temat naszych bagaży, a mianowicie: w dniu 05.01 nie wyleciało z Katowic ponad 45 bagaży do Svg i jeszcze więcej do Oslo. Miały dolecieć 08.01. Na mówieniu się zakończyło. Nie doleciały i nie dolecą w najbliższym czasie. a co najśmieszniejsze? Z każdym lotem gromadzi się około 50 nowych bagaży i tak będzie na pewni do końca stycznia a potem zaczną rozsyłać częściowo 2 razy w tyg po około 15 sztuk. Czyli przykładowo: obsługa lotniska już dziś wie że pasażerowie podróżujący kat-svg 12.01 nie otrzymają częściowo swoich bagaży z powodu " przeciążenia" . Oczywiście pasażerowie dowiedzą się o tym dopiero na miejscu po jakiejś pół godz wypatrywania swojego bagażu.
Sytuacja powtarza się m.in. na lotniskach w Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu i innych obsługiwanych przez linię Wizzair.
Sprawia trafia do kancelarii. Potrzebujemy więcej osób podróżujących tą linią z takim samym problemem jako dodatkowe i niezbędne argumenty do wygrania tej sprawy i otrzymania godnego odszkodowania.