Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Oferuję zapłatę za pomoc w znalezieniu pracy - Norwegia

Czytali temat:
Łukasz Ch (591 niezalogowanych)
5 Postów
jagoda n.
(alexia23)
Wiking
jak w tytule, Oferuję zapłatę za (skuteczną!!) pomoc w znalezieniu pracy w Stavanger.

jestem studentką, komunikatywny angielski, podstawowy niemiecki
mogę sprzątać, opiekować się dziećmi, pracować przy produkcji czy coś w tym stylu. Dyspozycyjność od zaraz na 2-3 miesiące.

Bardzo mi zależy, mam zapewnione mieszkanie w Stavanger.

Proszę o niekomentowanie że to głupi pomysł itp. Nie mam wyjścia, muszę wyjechać z Polski
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
Komentarz został usunięty ze względu na naruszenie regulaminu portalu
41 Postów
Tomasz Walkowiak
(wau1971)
Nowicjusz
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
22 Posty

(jarek jarek)
Wiking
Cześc jesteś w stavanger czy jeszcze w Polsce ??? są biura sprzątające które przyjmują ludzi
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
5 Postów
jagoda n.
(alexia23)
Wiking
Hej,
dzięki za odp jeszcze w Polsce, ale wsiadam w samolot i mogę być choćby w sobotę.
Wiem że są takie biura, codziennie przeglądam ogłoszenia i wysyłam cv, niestety z tego co zdążyłam się zorientować większość wymaga znajomości norweskiego
nauczę się. może do następnych wakacji...
Zgłoś wpis
Odpowiedz   Cytuj
8 Postów
Monika Kulińska
(monkul)
Wiking
Co to za biura? Mogę prosić o więcej informacji na PW ? Jestem już w Stavanger od jakiegoś czasu.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
22 Posty

(jarek jarek)
Wiking
Witam jak wszędzie jest mile widziany norweski ale jak znasz angielski to ok i jeszcze jedno musisz być w norwegi żeby znaleśc pracę inaczej nic ci to nie da wysyłanie podań ?? oni muszą cię widzieć
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
5 Postów
jagoda n.
(alexia23)
Wiking