Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

12
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Proszę o pomoc. - Norwegia

Czytali temat:
(958 niezalogowanych)
2 Posty

(marcin88)
Wiking
Witam. Jestem mechanikiem samochodowym i kierowcą zawodowym posiadającym prawo jazdy kategorii C + E, B, A. Poszukuję pracy w Trondheim, albo okolice. Proszę o pomoc.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
243 Posty

(Grubas)
Stały Bywalec
marcin88 napisał:
Witam. Jestem mechanikiem samochodowym i kierowcą zawodowym posiadającym prawo jazdy kategorii C + E, B, A. Poszukuję pracy w Trondheim, albo okolice. Proszę o pomoc.

Zaraz Cie zjedza Najpierw oberwiesz za brak norweskiego, potem brak kat. T nastepnie ze w ogole smiesz chciec tu szukac pracy. A na koncu, ze to niemozliwe! Podobno norweski jest najwazniejszy wiec bez niego nie mozna sie nawet wysr..
Szukaj na wlasna reke, nie od dzis wiadomo, ze jezeli cos jest niemozliwe to wystarczy powiedziec to osobie, ktora o tym nie wie.
Powodzenia
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2 Posty

(marcin88)
Wiking
Ja wiem, że bez języka jest to nie możliwe. Ale zapytać się nie zaszkodzi. Może ktoś słyszał o jakiś firmach które wysyłają na kursy.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
243 Posty

(Grubas)
Stały Bywalec
marcin88 napisał:
Ja wiem, że bez języka jest to nie możliwe. Ale zapytać się nie zaszkodzi. Może ktoś słyszał o jakiś firmach które wysyłają na kursy.

To ja Cie napoczne. Jak chcesz byc kierowca jezeli nie potrafisz czytac ze zrozumieniem po polsku.
( A moze kierowca nie musi? )Gdzie napisalem, ze norweski jest najwazniejszy?
Obejrzyj "daleko od szosy" co mozna zdzialac z odpowiednia motywacja
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -1  
Odpowiedz   Cytuj
1672 Posty
Moscisław taki tam
(marianek)
Maniak
marcin88 napisał: