Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

pasjonatów fotografi i pozowania w begren szukam - Norwegia

Czytali temat:
Marek marek (1064 niezalogowanych)
9 Postów
Adam B
(karas83)
Wiking
Witam jak w tytule , szukam pasjonatów fotografi w Begren i chetnych do pozowania lub wizażu

jesli ktos chetny to zaprasza na priv

pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
64 Posty
Andrew Wat
(andvat)
Początkujący
Mam to samo - tylko, ze mieszkam w Moss
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3 Posty
Marek marek
(marek80)
Wiking
Witam
Jestem pasjonatem fotografii i mieszkam niedaleko Bergen. Bardzo niefajnie że w Oslo mają tak prężnie działające koło fotografii a u nas nic, fajnie było by coś z tym zrobić. (tzn. nie niefajnie że oni mają tylko nie fajnie że my nie mamy )
Pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -3  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Ewelina Kijak
(eweline25)
Wiking
Witam
Ja również mieszkam w okolicy Bergen. Fotografuje głównie krajobrazy. Chetnie z potkam się z kimś o podobnych zainteresowaniach. Pa
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -1  
Odpowiedz   Cytuj
3 Posty
Marek marek
(marek80)
Wiking
Widzę że jednak ktoś się zainteresował, cieszy mnie to bardzo ,ja niestety pracuje w systemie 14/14 więc co dwa tygodnie znikam do Polski na tyleż samo ( stąd ta długa przerwa w temacie)
Więc tak, Jeśli ktoś miałby ochotę, na początek może jakiś wspólny plener (później pewnie moglibyśmy pomyśleć o jakimś kółku fotograficznym, jeśli było by zainteresowanie) to zapraszam do kontaktu na PW, no i oczywiście w tymże wątku.
Pozdrawaim
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3 Posty
Marek marek
(marek80)
Wiking
Już nie szukam... (bez sensu, bo w okolicach Bergen nie ma pasjonatów fotografii )
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2 Posty
marcin dampc
(nikonbergen)
Wiking