Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

Skoki spadochronowe - Pytanko:) - Norwegia

Czytali temat:
1 Post
Michał Sikorski
(Mikarius)
Wiking
Czołem wszystkim!! Jestem nowy w Norwegii mieszkam w okolicach Stavanger i mam taki pytanie i chciałbym skoczyć ze spadochronem!! Od zawsze było to moje marzenie czy moge to zrobic w tej okolicy i ile taki interes moze kosztowac??
Dziekuje i pozdrawiam!!
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
katarzyna lusinta
(lusinta)
Wiking
to ja ponowie pytanko....jestem od nie dawna w Oslo i chciałbym zrealizować skok na tandemie, czy ktoś z forumowiczów wie coś na ten temat?
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Marek Oniszko
(MarekOn)
Wiking
Cześć. Jeżeli chodzi o skoki spadochronowe to tylko Norwedzy. Ale jest możliwość polatania w tandemie paralotnią w Polskim gronie!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3 Posty
Karol Wojtczak
(cancel)
Wiking
ja skakałem i było świetnie nie wiem jak w norwegi to wygląda ale w polsce wystarczy sie zapisać przejść kurs 30 min zapłacić i cieszyć sie z lotu
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
197 Postów
Dupek Stary
(Kolega)
Stały Bywalec
Tutaj zapodaje link do strony klubu spadachronowego w Stavanger... skydivevalle.no/
Pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
197 Postów
Dupek Stary
(Kolega)
Stały Bywalec
A tutaj do klubu w Oslo : www.fallskjerm.no/
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
24 Posty
Krzysiek B
(vbass119)
Wiking
Witam! Mam pytanko mam ukończony kurs spadochroniarski w pl i chciałbym sobie czasami polatać w No i pytanie brzmi jakie papiery muszę mieć żeby skakać w No oraz gdzie mogę poskakać w okolicach Oslo!!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
20 Postów
m d
(mario74)
Wiking
W hamar mozesz skakac jak masz papiery nie ma problemu .