Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

7
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

PROSZE DORADZIE - Norwegia

Czytali temat:
Robsok (459 niezalogowanych)
1 Post
K. K.
(missa)
Wiking
Chce kupic aparat cyfrowy typy Canon lub innej tylko nie wiem jaki i gdzie sa w dostepne ceny dzieki za pomoc
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
85 Postów
marek jachimski
(markus)
Początkujący
Witam Cę? Na niewiele zda się moja podpowiedż bo nie jestem profesjonalistą w fotografiii, ale kupując aparat foto musisz zwrócic uwagę na ilość megapikseli które mówią o czystości i nasyceniu kolorów. Im więcej tym lepiej. Sredniej klasy mały i niezbyt drogi aparat powinien mieć ok. 12 mln.megapikseli. Następnie zoom optyczny conajmniej 5 krotny , abyś mogła robić przybliżenia zdjęcia. Większej krotniści przybliżenia wymagają statywu, ponieważ ręka trochę drży a przy dużym przybliżeniu jest to szczególnie wyczuwalne. Ważna jest też pojemnośc karty. tzn ile zdjęć możesz zrobić bez konieczności i kopiowania na komputerze. No i cena . W lefdalu , ekspercie . klas olson ostatnio były promocje nie wiem czy jeszcze są. Najlepiej Ci doradzą w Lefdallu. powodzenia
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 3  
Odpowiedz   Cytuj
1434 Posty

(gama28)
Maniak
Nie wiem, jakie masz wymagania, ale ja używam NIKON D90 i jestem baaaaaaardzo zadowolona. Sam aparat kosztuje ok 10 tys, a my z całym wyposażeniem zapłaciliśmy 18 tys. Ale jakie zdjęcia robi!!!!!!!!!!!!!!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(kampinos)
Wiking
przed zakupem pochdz po sklepach, wes aparat do reki, najbardziej lezy ci w rece. dopiero zastanow sie nad marka, poniewaz roznice po miedzy nimi sa niewielkie. na koncu dopiero nad modelem a co za tym idzie cena jako chcesz wydac.