Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Wspinanie - Oslo - Norwegia

Czytali temat:
monika broniszewska Sebastian Pas Paweł W Rafal Kukula Kuba p Kiciaa Granulak Michal Sendecki (3428 niezalogowanych)
1 Post

(młodzieży)
Wiking
Cześć
szukam chetnych osób do wspólnego spędzenia czasu w skałach.
mieszkam z kilkoma łojantami ale nie zawsze kazdy ma ochote na wspin po pracy.
jesli ktos jest zainteresowany , spokojnie mozemy sie dogadac na gg 4540051

pozdrawiam
Łukasz
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
1485 Postów
Darek ...
(ulv72)
Maniak
a kto to taki "łojant" ?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(giovi2)
Wiking
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-3  
Odpowiedz   Cytuj
1485 Postów
Darek ...
(ulv72)
Maniak
Ja jestem zainteresowany z tym, ze jestem kompletnym nowicjuszem. Dopiero chce tego posmakowac. Wkrotce mam urlop ale po powrocie odezwe sie do Ciebie jesli oczywiscie odpowiada Ci to, bo byc moze chcesz wspinac sie tylko z doswiadczonymi osobami a wtedy pewnie bylbym balastem,przynajmniej na poczatku.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
1564 Posty
Maniak
Witam.