Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Wyjazd w poszukiwaniu pracy do Oslo na wariata:D - Norwegia

Czytali temat:
czarny skorpion (361 niezalogowanych)
5 Postów
Jarek Kruczek
(krutsw)
Wiking
Witam, mam na imie Jarek mam 23 lata i z zawodu jestem kucharzem z dość dobrym doswiadczeniem i j.angielskim.

Kupiłem bilety do Oslo w dniach od 4 do 9 sierpnia. Jade "na wariata" mam podrukowane cvki zabukowany motel itd. Mam zamiar roznosic cv po hotelach i restauracjach. Moje pytanie tylko brzmi gdzie w Oslo jest najwiecej hoteli i restauracji tzn. w jakiej okolicy gdzie trzeba wysiasc itd. dziekuje za pomoc!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
1209 Postów
Makaryna kowalska
(Makaryna)
Maniak
Ales ty gosciu rozgarniety
I to w dobie internetu

To jakim cudem znalazles ten motel ?????
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
13 Posty
Marcin Nn
(massorioslo)
Wiking
Wydaje mi się,że najwięcej restauracji znajdziesz wzdłuż ulicy Carl Johan Gate, Jernbanetorget oraz na Aker Brygge. Co do hoteli, porozrzucane są one po całym Oslo, więc google maps Ci na pewno pomoże.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
5815 Postów
pati muzia
(patim)
Maniak
tylko kup bilet powrotny
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
5 Postów
Jarek Kruczek
(krutsw)
Wiking
Motel znalazłem w internecie, ale niestety nie mam takiego dobrego rozeznania w terenie tam jak "tubylcy". Do Anglii tez tak przyjechalem i mam prace z kontraktem i wszystkim i siedze tu juz rok, takze nie ma rzeczy niemozliwych. Pytam konkretnie tylko o miejsca w Oslo typu np. rynek głowny w Krakowie gdzie jest multum restauracji i hoteli. ale i tak jakieś łajzy musza sie wypowiedziec i napisac jakies bzdety. (polak za granicą-porazka) Dzieki za pomoc i za podanie tych miejsc.5
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1209 Postów
Makaryna kowalska
(Makaryna)