Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pilnie poszukuje pracy w oslo i rejonie - Norwegia

Czytali temat:
(437 niezalogowanych)
10 Postów
Marcin Czaja
(czajnikm)
Wiking
Witam
Nazywam się Marcin mam 30 lat i poszukuje pracy w rejonie Oslo. Aktualnie jestem w Polsce. Bardzo proszę o pomoc w znalezieniu pracy w norwegi. Nie mam doświadczenia w budowlance ale mogę sprzątać w tym mam doświadczenie. W Polsce pracowałem w branży handlowej jako sprzedawca jako kierownik, przy wykładaniu towaru. Ostatnia moja praca polegała na kontroli załadunku towaru na paletach na tiry. Jestem uczciwy i sumienny ciężka praca nie jest mi obca. Zależy mi bardzo na podjęciu pracy właśnie tam ze względu na dobre zarobki. Bardzo proszę o pomoc w znalezieniu pracy w norwegi.
Dane kontaktowe :
czajnikm@poczta.onet.pl
tel +48 509-305-355
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
8929 Postów
Maniak
czajnikm napisał:
Witam
Nazywam się Marcin mam 30 lat i poszukuje pracy w rejonie Oslo. Aktualnie jestem w Polsce. Bardzo proszę o pomoc w znalezieniu pracy w norwegi. Nie mam doświadczenia w budowlance ale mogę sprzątać w tym mam doświadczenie. W Polsce pracowałem w branży handlowej jako sprzedawca jako kierownik, przy wykładaniu towaru. Ostatnia moja praca polegała na kontroli załadunku towaru na paletach na tiry. Jestem uczciwy i sumienny ciężka praca nie jest mi obca. Zależy mi bardzo na podjęciu pracy właśnie tam ze względu na dobre zarobki. Bardzo proszę o pomoc w znalezieniu pracy w norwegi.
Dane kontaktowe :
czajnikm@poczta.onet.pl
tel +48 509-305-355

To,że zakładasz nowe tematy , Niczego konkretnego nie przyniesie ...
Skaczesz jak opętany ... a to jest wielce niewskazane ...

---
Lepiej jak wybierzesz jeden temat i będziesz stale kontrolował jego aktywność , umieszczając w nim Swoje przemyślenia .
---