Znamy datę wycofania mobilnego BankID. Potem już tylko aplikacja

Jesienią aktywacja za pośrednictwem mobilnego Bank ID nie będzie możliwa. materiały prasowe/BankID
Od września zmiany
Pierwszym krokiem (między wrześniem a listopadem) będzie uniemożliwienie nowych aktywacji za pośrednictwem BankID på mobil. - BankID na telefonie nadal będzie działał tym użytkownikom, którzy mają aktywowaną usługę. Ale ponieważ jest ona powiązana z kartą SIM telefonu komórkowego, ci, którzy stracą telefon komórkowy, zmienią operatora komórkowego lub otrzymają nową kartę SIM, stracą również dostęp do BankID w telefonie komórkowym - wyjaśnia Jan Bjerved, szef IT w BankID Bankaxept.
Dlatego zachęca się wszystkich, którzy korzystają z usługi na urządzeniu mobilnym, by pobrali aplikację.
Sprawdź ważność
Zamówienia nie należy zostawiać na ostatnią chwilę. Przedstawiciel BankID ostrzega, że proces może chwilę potrwać.
Ze względów bezpieczeństwa aktywacja aplikacji zajmie ok. godzinę od momentu jej rozpoczęcia.

Nowe rozwiązanie ma skrócić czas logowania z ok. 30 sekund do 10 sekund.Źródło: fotolia.pl/royalty free

To może Cię zainteresować