Życie w Norwegii
Brytyjski fast food wkracza na norweski rynek. Ma być „smacznie i zdrowo”

W menu znajdziemy m.in. przyrządzonego „na zdrową modłę” kurczaka, burgera i sałatki. flickr.com/CC BY 2.0/Tjeerd Wiersma/https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/
Brytyjska sieć fast foodów Leon wkracza do kraju fiordów. Wielkie otwarcie miało miejsce 4 czerwca – to właśnie tego dnia pracę zaczął lokal w Oslo. To pierwszy punkt w Norwegii, jednak szefostwo już teraz zapowiada otwarcie kolejnych restauracji. Podobno ma być szybko, smacznie i… zdrowo.
4 czerwca popularny brytyjski fast food otworzył swój pierwszy punkt restauracyjny w kraju fiordów. Lokal znajduje się pod adresem Jernbanetorget 1.
Zdrowy fast food?
Sieciówka ma być zdrową alternatywą dla znanych dotąd fast foodów – m.in. restauracji McDonald’s. Hasłem przewodnim firmy jest: „Smacznie i zdrowo”. Założyciele sieci Leon, John Vincent and Henry Dimbleby, podkreślają, że pomysłowi stworzenia nowej sieci restauracyjnej przyświecała wizja połączenia dziecięcej ekscytacji związanej z jedzeniem w „fastfoodowej” restauracji połączona z pełną świadomością dotyczącą zdrowego odżywiania.
Na stronie internetowej restauracji przeczytamy, że w Leonie zjemy przede wszystkim lubiane na całym świecie dania inspirowane kuchnią śródziemnomorską stworzone ze „świeżych, zdrowych składników”. W menu znajdziemy m.in. przyrządzonego „na zdrową modłę” kurczaka, burgera i sałatki. Restauracja oferuje też alternatywy dla wegetarian, wegan, osób z nietolerancją glutenu oraz dania przygotowane z myślą o kobietach w ciąży.
Na stronie internetowej restauracji przeczytamy, że w Leonie zjemy przede wszystkim lubiane na całym świecie dania inspirowane kuchnią śródziemnomorską stworzone ze „świeżych, zdrowych składników”. W menu znajdziemy m.in. przyrządzonego „na zdrową modłę” kurczaka, burgera i sałatki. Restauracja oferuje też alternatywy dla wegetarian, wegan, osób z nietolerancją glutenu oraz dania przygotowane z myślą o kobietach w ciąży.
Norwegowie na tak
Choć restauracja w Oslo funkcjonuje dopiero od 4 czerwca, norwescy klienci już zdążyli podzielić się opiniami w mediach społecznościowych. Jak dotąd Leon spotyka się głównie z pozytywnym przyjęciem. Klienci piszą o „zdrowej alternatywie” i smacznych potrawach.
Reklama

Reklama
To może Cię zainteresować