Marta N, (27 l.)

Marta N (marcia1992), Haugesund, Leszno
  • Miejscowość
    w Polsce
    Leszno
  • Miejscowość
    w Norwegii
    Haugesund
  • Znajomi 3
  • Odsłony profilu 1286
  • Posty 14

Wpisy na forum (14)

  • :)
  • ;)
  • B)
  • :lol:
  • :laugh:
  • :cheer:
  • :kiss:
  • :silly:
  • :ohmy:
  • :woohoo:
  • :whistle:
  • :(
  • :angry:
  • :blink:
  • :sick:
  • :unsure:
  • :dry:
  • :huh:
  • :pinch:
  • :side:
  • :evil:
  • :blush:
  • :S
  • :P
wyślij
Ehh, nikt jeszcze nie skomentował
tego profilu ...
0
Marta N (Haugesund, Leszno) - dodał(a) post do tematu
31-10-2016 17:52

Nauczycielka Haugesund

Hej
Czy jest jakas nauczycielka Jezyka norweskiego w Haugesund ? Lub moze ktos zna? Prosilabym o kontakt lub wiadomosc.
Z gory dziekuje

Szymon K....
31-10-2016 18:35

Pozostaje nauka norweskiego online

Marta N
31-10-2016 17:51

Zna ktos jakas nauczycielke?

Marta N (Haugesund, Leszno) - dodał(a) post do tematu
31-10-2016 17:50

Nauczycielka Haugesund

Hej
Czy jest jakas nauczycielka Jezyka norweskiego w Haugesund? Lub ktos zna? Prosze o telefon lub wiadomosc
Z gory dziekuje

1573
1
Marta N
31-10-2016 17:49

Zna ktos kogos?

Marta N (Haugesund, Leszno) - dodał(a) post do tematu
29-10-2016 11:46

brak towarzystwa

Hei

W te szare deszczowe dni -nie ma co robić.
Może jest kobietka która także się nudzi i szuka koleżanki

5261
11
Marta N
29-10-2016 11:45

Hej
Ja wlasnie wrocilam do Haugesund i chetnie sie spotkam

Wojtek oscar
25-12-2015 12:38

Czesc,ja tez jestem z Oslo,jesli się nudzisz podobnie jak ja-to korzystając z tak pięknej pogody,chcialbym Cie zaprosić na spacer polaczony z dobra kawa..?

Zab Dia
20-12-2015 21:06

AndrzejGora napisał:
jestemz haugesundu itez szukam towarzystwa

Witaj..
..miło ,że napisałeś Andrzejku :*
ale raczej szukam Koleżanki.. na kawuśkę.. pogawędki.. imprezkę..

Facetów w domu to mam już dość

Zobacz więcej komentarzy
Marta N (Haugesund, Leszno) - dodał(a) nowy wątek
29-10-2016 11:39

Nauczycielka Haugesund

Hej
Czy jest jakas nauczycielka Jezyka norweskiego w Haugesund? Lub ktos zna? Prosze o telefon lub wiadomosc
Z gory dziekuje

1573
1
Marta N
31-10-2016 17:49

Zna ktos kogos?

Marta N (Haugesund, Leszno) - dodał(a) nowy wątek
29-10-2016 11:33

Nauczycielka Haugesund

Hej
Czy jest jakas nauczycielka Jezyka norweskiego w Haugesund ? Lub moze ktos zna? Prosilabym o kontakt lub wiadomosc.
Z gory dziekuje

Szymon K....
31-10-2016 18:35

Pozostaje nauka norweskiego online

Marta N
31-10-2016 17:51

Zna ktos jakas nauczycielke?

Polecane profile
Filtr wyszukiwań
Pokazuj mi:
Wiek osób: 18 - 35
Z miejscowości:
Wyszukiwanie zaawansowane
OK

Bliżej nas