Polskie miasto chce przyciągnąć Norwegów. Stworzyło tajemniczy spot

Kampania promująca Gdańsk będzie prezentowana na rynkach zagranicznych .screenshot/youtube.com - Week Ends in Gdańsk!
Kampania promująca polskie miasto będzie prezentowana na rynkach zagranicznych, a jej twórcy stawiają przede wszystkim na internet, zamiast tradycyjnych kanałów przekazu.
– W przeciwieństwie do realizowanych w przeszłości przez miasto kampanii zagranicznych, w przypadku tegorocznej nie koncentrujemy się na emisji spotów reklamowych w telewizji. Obecna kampania nastawiona jest głównie na ekspozycję w internecie oraz szeroko zakrojone działania z zakresu digital marketingu – wyjaśnia Karolina Janik, CEO agencji Personal PR, koordynującej prace nad kampanią.
W ramach kampanii Gdańska Organizacja Turystyczna stworzyła stronę w czterech wersjach językowych. Tam zagraniczni turyści mogą obejrzeć spot i zapoznać się z atrkacjami, jakie oferuje Gdańsk i jego okolice. Do mediów zagranicznych zostaną wysłane również przesyłki związane z polskim miastem, a w mediach społecznościowych wystartuje konkurs, w którym od wygrania będą weekendowe pobyty w wybranych hotelach w Gdańsku.

Raport Norwegia
Twoje centrum aktualności i najnowszych wiadomości z Norwegii. Publikujemy dziesiątki informacji dziennie, abyś był zawsze na bieżąco. W jednym miejscu znajdziesz kluczowe informacje: od alertów pogodowych i sytuacji na drogach, przez doniesienia z rynku pracy, po najważniejsze wydarzenia z Oslo, Bergen, Stavanger i wszystkich regionów Norwegii.