Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

4
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Turystyka

Polskie miasto chce przyciągnąć Norwegów. Stworzyło tajemniczy spot

Anna Moczydłowska

13 września 2017 08:00

Udostępnij
na Facebooku
Polskie miasto chce przyciągnąć Norwegów. Stworzyło tajemniczy spot

Kampania promująca Gdańsk będzie prezentowana na rynkach zagranicznych .screenshot/youtube.com - Week Ends in Gdańsk!

Tańczące stoczniowe żurawie, pirat zapraszający na pokład płynącego Motławą galeonu, zagubiony w lesie rycerz-Krzyżak czy tajemnicza dama z Twierdzy Wisłoujście. Wszystko to uchyla rąbka skrywanej przez Gdańsk tajemnicy. Nowym spotem miasto chce przyciągnąć zagranicznych turystów.
Reklama
"Week ends in Gdańsk!" – hasło nowej kampanii miasta ma zachęcić turystów z Norwegii, Szwecji, Danii, Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz Niemiec do spędzania jesiennych weekendów w Gdańsku. Odbiorcy nie są dobrani przypadkowo – każdy z tych krajów posiada z polskim miastem stałe połączenia lotnicze, realizowane przez tanich przewoźników. Przypomnijmy, że Wizzair obsługuje aż osiem połączeń na trasie Norwegia-Gdańsk. Dolecieć do niego można z Alesund, Bergen, Haugesund, Kristiansand, Molde, Oslo, Trondheim oraz Stavanger, a ceny biletów zaczynają się już od kilkudziesieciu złotych w obie strony. 
Week Ends in Gdańsk! (PL)
– To, co wyróżnia Gdańsk na tle innych, równie pięknych, bogatych historycznie i kulturowo europejskich miast, to niezwykły, wręcz magiczny klimat, którego nie da się opisać. Wystarczy jeden weekend, by go poczuć i bezgranicznie się nim zachwycić. Właśnie to chcemy pokazać poprzez zaplanowane w ramach kampanii działania – mówi Anna Zbierska, Zastępca Dyrektora Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej w Urzędzie Miejskim w Gdańsku, zleceniodawcy kampanii.

Kampania promująca polskie miasto będzie prezentowana na rynkach zagranicznych, a jej twórcy stawiają przede wszystkim na internet, zamiast tradycyjnych kanałów przekazu. 

– W przeciwieństwie do realizowanych w przeszłości przez miasto kampanii zagranicznych, w przypadku tegorocznej nie koncentrujemy się na emisji spotów reklamowych w telewizji. Obecna kampania nastawiona jest głównie na ekspozycję w internecie oraz szeroko zakrojone działania z zakresu digital marketingu – wyjaśnia Karolina Janik, CEO agencji Personal PR, koordynującej prace nad kampanią.

W ramach kampanii Gdańska Organizacja Turystyczna stworzyła stronę w czterech wersjach językowych. Tam zagraniczni turyści mogą obejrzeć spot i zapoznać się z atrkacjami, jakie oferuje Gdańsk i jego okolice. Do mediów zagranicznych zostaną wysłane również przesyłki związane z polskim miastem, a w mediach społecznościowych wystartuje konkurs, w którym od wygrania będą weekendowe pobyty w wybranych hotelach w Gdańsku.
Reklama
Gość
Wyślij


Reklama
Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok