Wizz Air kazał dopłacić do wykupionych biletów. Rada ds. Konsumentów: to niedorzeczne

To pierwszy taki przypadek w Norwegii, komentuje Rada ds. Konsumenckich. kamilpetran - stock.adobe.com/Tylko do użytku redakcyjnego/standardowa
Państwo Nielsen przyznali, że dopłacili kwotę przez wzgląd na dzieci, które długo oczekiwały na wyjazd wakacyjny. – Jeśli linia lotnicza działa w ten sposób, nie ma możliwości zaplanowania wakacji – przyznaje rodzina.
Wizz Air naruszył prawa konsumenta?

Wizz Air posiada jedną z najlepiej rozbudowanych siatek połączeń w Norwegii.Fot. Wizz Air/materiały prasowe
Źródło: Nettavisen, The Guardian

Raport Norwegia
Twoje centrum aktualności i najnowszych wiadomości z Norwegii. Publikujemy dziesiątki informacji dziennie, abyś był zawsze na bieżąco. W jednym miejscu znajdziesz kluczowe informacje: od alertów pogodowych i sytuacji na drogach, przez doniesienia z rynku pracy, po najważniejsze wydarzenia z Oslo, Bergen, Stavanger i wszystkich regionów Norwegii.